A bajor prémiumgyártó egy 400 példányban limitált különkiadással ünnepli vadonatúj luxus sportkupéja osztatlan népszerűségét – most először a BMW Individual exkluzív stílusjegyeivel, karosszéria-kiegészítőivel és utastéri opcióival.
Dinamikus menettulajdonságainak köszönhetően az új BMW 8-as Coupé egyedülálló módon képes megbabonázni a vezetés szerelmeseit, sportosan elegáns kiállásával és luxus minőségű felszereltségi opcióival pedig ezzel párhuzamosan a felejthetetlen időtöltés ígéretével kecsegtet. A bajor prémiumgyártó vadonatúj luxus sportkupéjának páratlan személyre szabhatósági lehetőségei ráadásul abszolút exkluzivitást garantálnak. A 2019 tavaszán bemutatkozó BMW M850i xDrive Coupé First Edition (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 9,7 – 9,8 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 221 – 224 gramm / km) minderre újabb bizonyítékként szolgál. A kétajtós luxusautó hajtáslánc- és futómű-technológiája, amelyet a mérnökök a gyártó több évtizednyi motorsport-tapasztalatára támaszkodva terveztek meg, most először a BMW Individual exkluzív stílusjegyeivel, karosszéria-kiegészítőivel és utastéri opcióival is kombinálható. Az újdonság osztatlan népszerűségét éltető BMW M850i xDrive Coupé First Edition egy 400 példányban limitált különkiadásként lát napvilágot a BMW dingolfingi gyárában, 2019 áprilisa és júniusa között.
A magával ragadó karosszériafényezés, az előkelő könnyűfém keréktárcsa-garnitúra és a fejedelmi utastér-kialakítás exkluzív harmóniája hamisítatlanul egyedi, markáns stílusjegyekkel ruházza fel a BMW M850i xDrive Coupé First Edition modellt. A lélegzetelállító megjelenés középpontjában mindenekelőtt a BMW Individual vadonatúj, speciális Frozen Barcelona Blue metál karosszériafényezési árnyalata áll, amelyet most először fújnak BMW modellre a fényezők. Az összetéveszthetetlen tónust a BMW Individual magasfényű Shadow Line külső felszereltségi csomag újragondolt tételei egészítik ki: az oldalsó ablaksávok szegélyein és a légcsatorna-nyílások betétjein kívül a vese alakú hűtőrács kerete és lamellái, valamint a kipufogóvégek is fényes feketén ragyognak. A különkiadás 20” méretű, Y-küllődizájnú, Jet Black árnyalatú BMW M könnyűfém keréktárcsákon gurul, az opcionális extrafelszereltségek között pedig a szénszálból készült BMW M tető és az M Carbon karosszériacsomag is megtalálható.
Az ajtók mögött ugyancsak a BMW Individual típus-specifikus, egyedi opciói fokozzák az exkluzív utastéri hangulatot, a gondosan kidolgozott színösszeállítás és a tökéletes anyaghasználat párosához kivételesen magas minőségű felszereltségi tételek társulnak. A BMW M850i xDrive Coupé First Edition különkiadás egyik jellegzetessége az újdonsült, Ivory White / Night Blue kéttónusú színösszeállítás szerint megtervezett BMW Individual Merino bőrkárpitozás, amely Night Blue színű bőrrel bevont BMW M sportkormánnyal és Night Blue árnyalatú BMW Individual Alcantara tetőkárpittal párosul. A műszerfal középső részét Black Piano bevonatú BMW Individual betétek díszítik, az elegáns „First Edition 1/400” felirattal. A tökéletes hangzásról a Bowers & Wilkins Diamond zenerendszer gondoskodik, az utastér luxus hangulatát pedig a motorindító Start / Stop gomb, az iDrive vezérlőtárcsa, a hangerőszabályzó gomb és az automataváltó világító előválasztó-karjának Crafted Clarity kristályüvegből készült változata emeli új dimenzióba.
A BMW M850i xDrive Coupé First Edition markáns egyedisége és a különkiadás kimagasló menetteljesítménye kéz a kézben jár. A limitált széria meghajtásáról a 390 kW / 530 lóerő maximális teljesítményre képes, BMW TwinPower Turbo technológiával dolgozó, nyolchengeres benzinmotor gondoskodik, amelynek kimagasló erejét és letaglózó forgatónyomatékát a nyolcfokozatú Steptronic sport automataváltó továbbítja az útra – a BMW xDrive intelligens összkerékhajtás és a járműkoncepció sajátosságai szerint hangolt kerékfelfüggesztések kivételesen hatékony együttműködése mentén.
Az átlagos üzemanyag-fogyasztásra és kombinált károsanyag-kibocsátásra vonatkozó értékeket a valós körülmények közötti legdinamikusabb járműhasználat eredményeit vizsgáló, globális szabvány szerint működő tesztciklus (WLTP – Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) mérései szerint számolták ki, majd az adatokat a legmodernebb autók menetteljesítményét vizsgáló EU-ciklus (NEDC – New European Driving Cycle) megegyező értékei szerint konvertálták át. Az adatok a gumiabroncs-típusoktól is függnek.