A Szombathely Rallye-t tekintve a Spitzmüller Csaba – Bazsó Attila kettős már Miskolc vert helyzetbe került. A legutóbbi versenyen elszenvedett borulás miatt a szervizcsapatnak mindössze két hét állt rendelkezésére, hogy az erősen megrongált Mitsubishi Lancer EVO X-est helyreállítsa. Az autó ugyan elkészült, de Spiciéknek nem maradt idejük tesztelni az évad első murvás versenyére, emiatt rengeteg olyan problémával szembesültek a futam alatt, amit egy teszten könnyedén orvosolhattak volna. A Full-Gas Motorsport Egyesület kettőse végül az abszolút hetedik helyen fejezte be a Szombathely Rallye-t.
Spitzmüller Csaba: Nagyon nehéz versenyünk volt. Egy frissen összerakott autó mindig rengeteg hibát hordoz magában és ezek a hibák sajnos ki is jöttek a Mitsubishin. A tesz hiánya miatt a vadonat új lengéscsillapítóinkat nem tudtuk beállítani, teljesen más értékek kellenek hozzá, mint az előzőhöz. A hajtásunkkal is akadtak problémák, illetve előjött egy elektronikai rendellenesség, a motorvezérléssel volt gondunk. Hiába adtam teljes gázt, ezt a komputer nem érzékelte és nem tudósította a motor felé, így az erőforrás nem dolgozott 100 százalékon, volt mikor a 206 km/h-s végsebességünk 172 volt csupán.
Láttam, hogy nem tudok számottevően előre lépni, bármennyire is gyötröm az autót, ezért úgy döntöttem, hogy megkímélem a gumikat és az utolsó gyorsaságin megpróbálok rámenni a maximális Power Stage pontokra. Sajnos Botka Dudu lepipált, de legalább szereztünk két extra pontot. Most ennyit tudtunk kihozni a lehetőségeinkből, ez volt a maximum. Remélem, hogy a Székesfehérvár Rally másképp fog sikerülni, mint az elmúlt futamok. Jó lenne, ha a technika nem szólna közbe, akkor végre versenyezhetnénk egyet!