A nyári szünet után Csehországban, Mostban folytatta a szezont a FIA Kamion Európa-bajnokság mezőnye.
Kiss Norbi mindkét pénteki szabadedzést megnyerte, Major Beni viszont mindkettőn kormányszervó gondokkal küzdött, így számára inkább a szerelésről és a beállításokról szólt a pénteki nap.
Az időmérőn Norbi volt a leggyorsabb, így övé lett a pole pozíció, Beni pedig a nyolcadik helyen kvalifikálta magát az első futamra.
A rajt utáni sikánban Beni összeütközött Reinerttal, ami után Steffi Halm hátulról felugratott a kamionjára. A két nagy ütközés miatt komoly károk keletkeztek Beni kamionjában, így a piros zászló után nem tudott elrajtolni, bement a sátorba, hogy a második futamra rend behozzák a szerelők a kamionját. Sajnos nem sikerült mindent megcsinálni, így bár felállt a második futam rajtrácsára, de olaj szivárgása volt a kormányműnek, így Beni visszaállt a sátorba, és nem indult ezen a versenyen sem.
Az első futamot háromszor rajtoltatták el, ugyanis az első kettőnél olyan balesetek történtek, ami miatt piros zászlóval leintették a futamot. Norbi mindegyik rajtot szépen elhozta, így harmadszor is simán jött el üldözői elől, s végig magabiztosan vezetve öt másodperces előnnyel nyerte meg az első futamot, mögötte Hahn és Albacete végeztek még a dobogón.
A második futamban Norbi a fordított rajtrács miatt a nyolcadik helyről rajtolt, feljött a hatodik pozícióig, de ott már Hahn feltartotta. Bár Albacete egészen a második helyig ment előre, Norbi nem akart belemenni kétes kimenetelű előzésbe, hiszen ha nem sikerül tisztán előznie, csak baj lett volna belőle, így türelmesen várt egy jó lehetőségre. A lehetőség el is jött, de amikor már Hahn mellett-előtt volt, Reinert ráhúzta a kormányt, így Norbi inkább elvette a gázt, hogy elkerülje az ütközést, így Hahn visszaelőzte őt, végül maradt a magyar pilóta a hatodik helyen.
A vasárnap is jól indult Kiss Norbi számára Mostban, az esős, vizes pályán megnyerte az időmérőt, de ezzel véget is ért számára a nap jobbik része, ugyanis törölték az összes idejét, és a mezőny végére száműzték…
A versenykamionok első tengelyének van egy minimum magassága, ami rendben is lett volna Norbi autóján, de a vizes pályán alacsonyabb guminyomással kellett kimenni, ami miatt a tengely is lejjebb került. Ez nem csak Norbi kamionján van így, hanem az összes MAN-en, melyekből kettőt vizsgáltak az időmérő után, Frankie és Norbi kamionját. Mindkettő idejét elvették, ahogy elvették volna az összes MAN-ét, ha vizsgálták volna őket. Mint utóbb kiderült, egy rosszul megfogalmazott szabály miatt van ez, amit ezek után meg fognak változtatni, hiszen az MAN-ek így nem mehetnének vizes pályán normális beállításokkal,csak száraz setup-pal. Persze ez Norbin már nem fog segíteni, nem fogja visszakapni az elvett pole pozíciót és az így elvesztett pontokat.
Norbi tehát a mezőny végéről rajtolt, és a vizes pályán végig csatázva egészen a nyolcadik helyig tudott feljönni. Mivel viszont a futam után az előtte végző Janiec MAN-jét megvizsgálták, és természetesen a vizes setup miatt alacsonyabb volt az első tengelye, kizárták, így Norbi hetedik lett. Érdekes, hogy sem a harmadik helyen végző Hahn, sem pedig a negyedik Albacete kamionját nem vizsgálták, így ők megtarthatták pontjaikat…
Major Beni vizes körülmények között még alig vezette a kamiont, így számára tanulásból állt a vasárnap, az időmérőn 13. lett, az első futamon pedig 12. A második futamon a rajtnál picit hibázott, kiment a fűre és visszaesett a mezőny végére, elkezdett felzárkózni, de a következő körben ütközött és beforgott, így kezdhette elölről, végül csatázva az ellenfelekkel, és küzdve a vízen nehezen kezelhető versenykamionnal végül 16. lett.
Norbi a fordított rajtrács miatt a második helyről rajtolt az utolsó futamon, már az első körben átvette a vezetést, és kezdett lelépni üldözői elől, amikor a pálya leghátsó kanyarjában eltört a kormányzásban egy alkatrész – később kiderült, hogy anyaghiba miatt -, így fel kellett adnia a versenyt.
A bajnokságban sok pontot veszített Norbi ezzel a vasárnappal, a büntetés és a technikai hiba miatt jelenleg a harmadik helyen áll, hátránya 16 pont Albacetevel, és 3 pont Hahnnal szemben. Nehéz lesz innen visszakapaszkodni az élre, de ugyanakkor nem lehetetlen, hiszen egy első futamos győzelem +5 pontot jelent a másodikkal, és +8-at a harmadikkal szemben, így a hátralévő versenyeken hozni kell a pole-t és az első futamokat – még 180 pontot osztanak ki az utolsó három versenyhétvégén -, menni kell tehát előre, és küzdeni összeszorított fogakkal.
A Kamion Európa-bajnokság következő versenye szeptember 20-21-én lesz Zolderben, Belgiumban.