A SEAT bevezette a “gyorsító sáv” szolgáltatást, ami lehetővé teszi az ügyfeleknek, hogy a gépkocsi kiszállítási idejét két-három hétre csökkentsék. Ez az innovatív folyamat nagyban leegyszerűsíti a vásárlás ügymenetét, mert az ügyfelek könnyen konfigurálhatják a gépkocsijukat, és 14-21 napon belül a kiválasztott márkakereskedőnél már át is vehetik az autójukat. Ez az eljárás azonban mindig függ a helyi adminisztráció feltételektől is.
Ezzel a kezdeményezéssel a SEAT az első autógyár a világon, amely ezt az úttörő jellegű szolgáltatást kínálja, és a kiszállítási időszakot jóval a szabványosnak tekinthető 90 nap alá szorítja. A szolgáltatást mintaprojektként az osztrák piacon indították be 2017 elején, ahol a márka több mint 300 gépkocsit értékesített ezen a programon keresztül. A projekt lehetőséget ad a megrendelendő gépkocsi személyre szabására, és a SEAT Leon valamint az Ibiza több mint 100 konfigurációja közötti választásra.
A “gyorsító sáv” szolgáltatás most indul Németországban és Spanyolországban, az előbbi piacon a SEAT Leon-ra és az Ibizára érvényes, míg Spanyolországban csak a Leon rendelhető ezen az úton. Ezzel a szolgáltatással a márka a felhasználók új igényeit és
fogyasztói szokásait támogatja, amikor mintegy „testre szabja”, és rendkívül könnyűvé, egyszerűvé és gyorssá teszi a megrendelés folyamatát.
A SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnöke, Wayne Griffith hangsúlyozta, hogy „a SEAT új megoldásokat keres annak érdekében, hogy a gépkocsik ügyfelekhez történő kiszállításának időtartamát rövidítve versenyelőnyre tegyenek szert. A „gyorsító sáv” szolgáltatás válasz a változó társadalmi igényekre, melyben a kiszállítás időtartama kulcsfontosságú tényező a fogyasztók vásárlási döntésének meghozatalában.”
Az új forgatókönyvben a márkakereskedői hálózat döntő szerepet játszik, miután a márkakereskedők felelnek a gyártási megrendelések összeállításáért, az üzletek megkötéséért és a modellek kiszállításáért.