A magyar televíziók közül elsőként a Comedy Central használja a legújabb mobil alkalmazást, a Vine-t a műsora népszerűsítésére. A hat másodperces, spontán videók friss kezdeményezésnek számítanak szerte a világon, a humorcsatorna pedig gyorsan reagált: máris elkészültek az első mikrofelvételek. Badár Sándor, Litkai Gergő, Hajdú Balázs és Orosz György a Comedy Central bemutatja nyolcadik évadára hívják fel a figyelmet – sajátos módon.
Mi a közös Barack Obamában, Charlie Sheenben, Sir Paul McCartney-ben és a Comedy Centralban? Az, hogy mindannyian használják a Vine alkalmazást! Az applikációt még a Fehér Ház is bevetette, Obama elnök ezen keresztül buzdította a diákokat, hogy induljanak tanulmányi versenyeken.
A Vine-t a Twitter hívta életre, segítségével hat másodperces videókat rögzíthetnek a felhasználók, amelyeket aztán megoszthatnak a követőikkel, valamint a Facebookon is. Robert de Niro szerint a Vine „igazi kreatív eszközzé válhat. Hat másodpercnyi bevezetés, tárgyalás és befejezés. Akár egy teljes történetet is elmesélhetsz hat másodperc alatt.” Conan O’Brien komikus annyit tett hozzá, hogy a Vine hat másodpercei tökéletesek szexuális aktusok rögzítésére.
A hazai humortelevízió meglovagolta az új közösségi trendet, és a magyar médiapiacon egyedülálló módon Vine-ozni kezdett, hogy ezzel is népszerűsítse A Comedy Central bemutatja nyolcadik évadát. A rövid videoüzenetekben a stand-up műsor aktuális szereplői művelnek igen különleges dolgokat: Badár ping-pongozik, Orosz Gyurit kivezetik a teremből, Hajdú Balázs furcsán néz.
„Kézenfekvő volt, hogy mi, akik videótartalmakkal foglalkozunk, élére állunk az új kezdeményezésnek, és A Comedy Central bemutatja népszerűsítésére bevetjük a Vine videókat. Megkértük a művészeinket, hogy próbálják ki velünk az alkalmazást. Mindegyikük „comedy-s” módon, egyéniségére szabva használta ki a saját hat másodpercét – ez volt ebben a vállalkozásban az igazán érdekes. Végre egy újabb felület, amelyben megmutathatjuk magunkat” – mondta Lakinger József, a Comedy Centralt is tulajdonló Viacom Magyarország marketing vezetője.
„A Comedy Central bemutatja fiatal humoristák egész nemzedékét nevelte ki, és mindig ahhoz tartottuk magunkat, hogy ami minőségi és szórakoztató, annak helye van A Comedy Central bemutatjában. Részben ennek is köszönhető, hogy már az 1700. adáshoz közelítünk, és a műsor folyamatosan a csatornaátlag felett teljesít. Aki hat másodpercnél hosszabban is kíváncsi Comedy arcaira, nézze vasárnap esténként a premiereket” – tette hozzá Lakinger.