A világ legnagyobb példányszámban eladott szabadidő-autójának vadonatúj változata
Stílusos, sportos külső megjelenés – ismerős sziluettel – és prémium minőségű belsőtérrel
- 35 mm-rel szélesebb és 15 mm-rel magasabb az elődmodellnél, ugyanakkor megjelenése dinamikusabb, hasmagassága pedig 35 mm –rel nagyobb
- A hosszabb (30 mm-rel) tengelytávból fakadóan erőteljes, atletikus kisugárzás jellemzi az új CR-V-t, nem mellesleg nagyobb lett a beltér
- Fejlett aerodinamikai kialakítás, melynek az elsőként alkalmazott Honda Aktív Hűtőrács is része, amely az aerodinamikai hatékonyság érdekében bezáródik, de amikor hűteni kell, kinyílik
- Kiváló minőségű anyagokból összeállított, prémium utastér, szélvédőre vetített adatok (head-up display) és fűtött kormány
Az erős, benzines motor a kimagasló valós használati értéket ötvözi a kellemes vezetési élménnyel
- Az 1.5 VTEC TURBO motort kategóriaelső teljesítmény és egyedülálló üzemanyag-hatékonyság jellemzi
- Hatfokozatú kézi vagy tovább fejlesztett CVT-váltóval rendelhető
- A hivatalos mérések alapján a CO2 kibocsátás csupán143 g/km, az üzemanyag-fogyasztás pedig akár 6,3 l/100 km is lehet
- A fejlett technikai megoldások révén csökkent a tömeg és a belső súrlódás, ami a teljesítmény és a hatékonyság növekedését vonta maga után
A kifinomult futóműrendszer lenyűgöző menetdinamikát és példaértékű menetkomfortot garantál
- A váz könnyebb és erősebb, mint valaha, többek között ennek tudható be a finoman hangolt menetdinamika
- A karosszériaszerkezet gyártásához ultra nagy szakítószilárdságú acélt is felhasználnak, így merevebb a konstrukció és menetbiztonság terén is jobban teljesít
- A vadonatúj futómű kivételes menetkomforttal ruházza fel a típust, és magával ragadóvá teszi a vezetési élményt
- A kategória legkifinomultabb utastere. A kényelmet egyebek mellett zajkioltó technika fokozza
A tovább fejlesztett műszaki alapok jelentősen növelik a CR-V AWD használati értékét
- A szabad hasmagasság nőtt, a tömegközéppont talajhoz viszonyított távolsága azonban nem változott
- Az összkerékhajtású kivitel 201 mm-es hasmagassága 35 mm-rel múlja felül az elődmodellét
- A Honda által kidolgozott vezérlőszoftver fokozza a terepképességeket és gyorsabb kanyarvételeket tesz lehetővé
- A összkerékhajtási rendszer automatikusan lekapcsolja a hátsó tengelyt, ha nincs szükség fokozott tapadásra
Kategóriaelső helykínálat – ez minden idők legnagyobb CR-V-utastere
- A nagyobb tengelytávnak és a szélesebb kocsitestnek hála hossznövekedés nélkül válhatott tágasabbá a belsőtér
- Több hely és tárolórekesz minden utasnak, plusz – a modell történetében először – hétszemélyes változatban is megrendelhető a CR-V (AWD)
- Kategóriaelső méretű csomagtartó, 160 mm-rel szélesebb ötödik ajtó, 250 mm-rel mélyebb poggyásztér, melynek kapacitása 561 liter
- A technikai csemegék között olyan ínyenc falatokat találunk, mint az egy mozdulattal dönthető ülések vagy a mozgásérzékelős, motoros mozgatású csomagtérajtó
A CR-V menetbiztonsági szempontból is az iparág legjobbja, a Honda Sensing™ rendszer minden modellváltozathoz alapáron jár
- Az új, speciális karosszériaszerkezet és a tovább fejlesztett menetbiztonsági kiegészítők hozadékaként még biztonságosabbá vált a CR-V
- Az ütközési energia felemésztéséről a Honda díjnyertes Fejlett Kompatibilitású Karosszériaszerkezete (Advanced Compatibility Engineering™, ACE™) gondoskodik
- Az aktív menetbiztonsági eszközöket magában foglaló Honda SENSING™ csomag minden modellváltozathoz alapáron jár
- Az új CR-V fejlesztésénél az volt a cél, hogy a legújabb, legkeményebb Euro NCAP törésteszten is ötcsillagos minősítést szerezzen