Új megoldásokkal, az eddiginél is részletesebb tartalommal, teljesen friss arculattal, az esti Tények után pedig extra-hosszú műsoridővel jelentkezik a TV2 időjárás-jelentése. Az új, modernizált meteorológiai műsor tegnap indult, átlagos nézőszáma meghaladta az egymilliót.
Tegnaptól teljesen megújult a TV2 időjárás-jelentése. Az új grafikai elemeknek köszönhetően a legújabb trendekhez igazodó látványvilág mellett az eddiginél is részletesebb tartalommal, tudományos igényességgel összeállított elemzésekkel találkozhatnak a nézők. Az esti Tényeket követő kiadás ráadásul jóval hosszabb, közel négy perces műsoridővel kerül képernyőre. Az új időjárás-jelentés kidolgozásban Németh Lajos, a TV2 meteorológusa is oroszlánrészt vállalt.
– Komplex, minden igényt kielégítő időjárás-jelentés megalkotását tűztük ki célként. A rendkívüli időjárási eseményeket gazdagon illusztrálva, kisfilmmel és fotóval együtt mutatjuk be, a következő napokra vonatkozó előrejelzésekhez pedig az eddiginél jóval részletesebb grafikai megoldásokat, látványos térképeket használunk. További újdonság még, hogy műholdképeinknek köszönhetően az európai időjárás hazánkra gyakorolt hatását is jobban követhetik a nézők. Nagy élmény volt részt venni az alkotói folyamatban, büszkék vagyunk rá, hogy az első adás nézettségi sikere visszaigazolta a munkánkat – mondta Németh Lajos.
A TV2 megújult, hosszabb időjárás-jelentését nagyon jól fogadták a nézők, már az első nap a műsor közönségaránya 25,06% volt a 18-49-es kereskedelmi célcsoportban, átlagos nézőszáma pedig meghaladta az 1 milliót.
– Komplex, minden igényt kielégítő időjárás-jelentés megalkotását tűztük ki célként. A rendkívüli időjárási eseményeket gazdagon illusztrálva, kisfilmmel és fotóval együtt mutatjuk be, a következő napokra vonatkozó előrejelzésekhez pedig az eddiginél jóval részletesebb grafikai megoldásokat, látványos térképeket használunk. További újdonság még, hogy műholdképeinknek köszönhetően az európai időjárás hazánkra gyakorolt hatását is jobban követhetik a nézők. Nagy élmény volt részt venni az alkotói folyamatban, büszkék vagyunk rá, hogy az első adás nézettségi sikere visszaigazolta a munkánkat – mondta Németh Lajos.
A TV2 megújult, hosszabb időjárás-jelentését nagyon jól fogadták a nézők, már az első nap a műsor közönségaránya 25,06% volt a 18-49-es kereskedelmi célcsoportban, átlagos nézőszáma pedig meghaladta az 1 milliót.