Amerikai kutatások szerint: az újévi ígéretek háromnegyede már az első próbálkozás után kudarcba fullad. Egy új kampány erre szeretne rácáfolni! A figyelemfelhívó akció szervezői 300.000 fürdőjegyet rejtettek el a szaloncukrok papírjában. Ezeket az ország 11 fürdőjében lehet beváltani. Az édességet kizárólag magyar tulajdonú boltokban forgalmazzák.
A szaloncukorba csomagolt ajándékokkal azt szeretnénk segíteni, hogy magyarok valóban megvalósíthassák 2015-ös egészségmegőrzéssel, fogyókúrával kapcsolatos terveiket. – olvasható a www.orszagossutibank.huelnevezésű akció honlapján.
A Sütibank fogyókúrát népszerűsítő szaloncukorja CBA, és Real üzletekben, valamint mintegy száz független kisboltban is kapható. Eddig 11 országos jelentőségű fürdő kapcsolódott be a kampányba, de várhatóan decemberre ez a szám eléri a húszat. – olvasható a Sütibank közleményében. A szervezők azt ígérik, hogy szaloncukor olyan kistelepüléseken is elérhető lesz, amelyekben már évek óta nincs egyetlen kisbolt sem. Ide a Ford, a Hyundai magyarországi vezérképviseleteinek, valamint a Bécsben, Pozsonyban és Budapesten is közel hatszáz autóval rendelkező FOX Autorent kölcsönző segítségével jutnak el.