Az Opel Magyarország huszonötödik születésnapján különleges szolgáltatási és szerviz programot indít flottapartnereinek. Az Opel Business Class Service mindenekelőtt a kis- és közepes vállalkozások számára kínál személyre szabott kiszolgálást mind az értékesítésben mind pedig a szerviz területén. A program márciusban indul és tizenöt Opel márkakereskedés és szerviz vesz részt benne. Az Opel Business Class Service csomag tíz elemből áll, ezeket nyújtja minden a programban résztvevő márkakereskedés és szerviz:
– külön kijelölt flotta értékesítési és flotta-szerviz tanácsadót alkalmaz.
– az Opel flotta modelljeinek teljes kínálatát be tudja mutatni, ide értve a kishaszon jármű palettát is
– kiterjesztett – azaz az átlagosnál nagyobb – tesztautó parkot tart, külön figyelve az üzleti szempontból fontos modellekre
– kiterjesztett nyitvatartási idővel várja üzleti ügyfeleit (Budapesten 8-18, vidéken 7-17 óra között)
– a szalonokban a program logójával ellátott elkülönített értékesítési és szervizpult várja az ügyfeleket
– az Opel Business Class Service ügyfeleit soron kívüli hibamegállapítás illeti
– A szolgáltatáscsomag része a hozom-viszem szolgáltatás lehetősége
– szerviz csereautó lehetőség: a márkakereskedés az Opel Business Class Service ügyfeleknek csereautó szolgáltatást biztosít három évesnél nem idősebb kifogástalan állapotú Opel gépkocsival díjazás ellenében
– közvetlen telefonvonal üzleti ügyfeleknek, amelyen a flottaértékesítési tanácsadó vagy a szerviztanácsadó elérhető
– A hét minden napján napi 24 órában gépkocsi leadási lehetőséget biztosít
Tüttő László, az Opel Magyarország Flottaértékesítési Igazgatója a márciusban induló programról elmondta:“Az Opel számára kiemelten fontos vásárlók a kis- és középvállakozások. Az eddigi magyarországi és európai tapasztalataink alapján dolgoztunk ki számukra egy szolgáltatásokból és kedvezményekből álló üzleti csomagot, amivel időt, pénz és fáradságot takaríthatnak meg Opel cégautójuk üzemeltetése során, így több idejük és erőforrásuk marad a tényleges üzletmenetre.”