Intenzív kampánnyal csábítják az osztrák fiatalokat a magyar fesztiválokra

A  Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviselete együttműködésben a VOLT és a SZIGET Fesztivál ausztriai promóciós  irodájával számos közös akciót valósít meg annak érdekében, hogy idén is  minél több fiatal érkezzen a hazai könnyűzenei fesztiválokra a szomszédos  Ausztriából. A könnyűzenei programok promóciója egyben országmarketing  is, amely a fiatalos, „trendi életérzést“ közvetíti hazánkról külföldön. Évente  mintegy 10 ezer osztrák fiatal enged is a „csábításnak”, s látogat  Magyarországra a rendezvények apropóján

Az  MT Zrt. a fesztiválok népszerűsítése érdekében idén is több rendhagyó  kampányban vesz részt az osztrák piacon. Az egyetemistákat az elmúlt  hónapban az Uniscreen egyetemi információs TV-csatornán keresztül  reklám-szpotokkal, nagyméretű plakátokkal, valamint a közösségi médián és  a Volume zenei magazinnal (www.volume.at) közösen szervezett  nyereményjátékkal érték el. A bécsi Donauinselfest (www.donauinselfest.at) idejére időzítve  Bécsben 1000 darab plakát  és 3000 darab szórólap  hívta fel a célcsoportba tartozó fiatalok figyelmét, hogy a Sziget  Magyarországon folytatódik. A május közepén Linzben megrendezett  magyar napokon tízezer szórólapra nyomtatott nyereményjáték csinált  kedvet egy magyarországi fesztivál-körúthoz. A vonattal közlekedőket a forgalmas  osztrák vasúti pályaudvarokon található digilight  reklámfelületeken keresztül sugárzott spotok szólították meg a megfelelő  üzenettel.

A  „korán ébredők” kedvezményes áron válhattak jegyet a fesztiválokra, amelyek  programjai kiemelt megjelenést kapnak az ausztriai turisztikai képviselet által  indított Rot Weiß Rot in Ungarn turizmus-mozgalom profilján  keresztül is: http://www.facebook.com/rwr.ungarn. A  sajtótájékoztatók, felhívások, hírügynökségi közlemények nyomán szinte  folyamatosan lehet invitatív cikkekkel találkozni Ausztriában, amelyek a magyar  fesztiválokra csábítják az osztrák fiatalokat. Az idén 21. alkalommal  megrendezendő SZIGET (www.szigetfesztival.at), valamint a Balaton  Sound és VOLT fesztiválok ausztriai népszerűsítése érdekében a 88,6 FM zenei rádiócsatornán is fut kampány, továbbá a sajtó számára az MT  Zrt. tanulmányutat szervez.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*