Az előző évhez képest 16%-kal több BMW és 19%-kal több MINI modellt értékesített 2018-ban a BMW Group Magyarország.
Az összesen több mint 3 400 darabos eladással mindkét márka esetében értékesítési csúcsot állított be a hazai képviseletet – tudta meg hírportálunk a márka sajtótájékoztatóján, amelynek a Société Budapest adott otthont. Massimiliano Di Silvestre, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója hírportáluknak elmondta, hogy immár másodikok a premium szegmensben Magyarországon, valamint kiemelte, hogy az 500 köbcentiméter feletti kategóriában a BMW vezeti az itthoni motoreladásokat is. Az igazgató a 2019-es évtől további emelkedést remél, valamint nagy várakozással tekint a teljesen elektromos Mini érkezése elé. Az igazgató e mellett portálunknak elárulta, ha három BMW választhatna, akkor az egyik mindenképpen az új 8-as kupé lenne, de garázsában helyet kapna egy új x5-ös, valamint egy M4-es is. A BMW tavalyi évével és a jövőbeli tervekkel kapcsolatban megkérdeztük Salgó Andrást, a BMW Croup Magyarország kommunikációs vezetőjét is.