A tavalyi évhez hasonlóan 2013-ban is a TV2-csoport vezérigazgatóját, Simon Zsoltot választották a második legbefolyásosabb médiaszemélyiségnek. Az idei lista azt tükrözi, hogy továbbra is egyértelműen a két nagy kereskedelmi csatorna dominál a médiapiacon.
Idén tizennyolcadik alkalommal rendezték meg az egyik legrangosabb hazai médiakonferenciát, a Média Hungary-t. A hagyományoknak megfelelően az első nap fénypontjaként kihirdették a Marketing & Media Top 50 legbefolyásosabb médiaszemélyiségeinek listáját. Simon Zsolt immár hat éve folyamatosan a lista élmezőnyében szerepel, 2011 óta – a TV2-csoport vezérigazgatójaként – megtartva előkelő pozícióját, a Top 50 második helyezettjeként a legbefolyásosabb magyar médiaszemélyiség. A TV2-csoport erejét jelzi, hogy a listára felkerült Laczkó Endre, kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgató, valamint Kiss Péter programigazgató is.
– A médiapiac meghatározó szereplőjeként naponta ötmillió embert érünk el, amivel jelentős hatással vagyunk a társadalomra és a gazdasági életre is. Ez komoly felelősséggel jár. – mondta Simon Zsolt.