Jövőre 10 éves a Megasztár, a TV2 ez alkalomból elhozza Magyarországra a nemzetközi piacon legtrendibb, vadonatúj énekes tehetségkutatót, a Rising Star-t.
2014-ben 10 éves jubileumát ünnepli a Megasztár. A TV2 saját fejlesztésű showműsora az egyik legfontosabb és legismertebb márkája a csatornának. A Megasztár az elmúlt években számos sztárénekest adott a zenei életnek, akik a tehetségkutató óta a popzene élvonalában vannak, mint például Radics Gigi, Tóth Vera, Caramel, Király Viktor, Rúzsa Magdi, Tolvai Renáta vagy Gáspár Laci.
A Megasztár 10 éves születésnapja alkalmából a TV2 2014 őszén egy vadonatúj formátumot vezet be a hazai piacra. A csatorna bemutatja a nemzetközi piacon legújabb énekes tehetségkutatót, az izraeli Rising Star hazai változatát. A teljesen újnak számító zenei tehetségkutató szeptemberben debütált Izraelben, hatalmas sikerrel. A Keshet International által kifejlesztett formátum az izraeli Channel 2 csatornán került először adásba, a szeptemberi nyitóműsor közel 50 százalékos piaci részesedést produkált. Az új formátum már nemzetközi szinten is komoly érdeklődést váltott ki, a Rising Star-t az amerikai ABC mellett francia, német, olasz és orosz tévétársaság is megvásárolta.
– A TV2 innovatív hozzáállását mutatja, hogy elhozza Magyarországra a Rising Star-t, amely egyedülálló formátum a televíziós piacon. A tehetségkutató kapcsán bevonjuk a modern technológiát, ezáltal egy újszerű, trendi produkciót láthatnak majd a nézők. Bízunk benne, hogy az elmúlt hónapok olyan újszerű műsorainak, mint Az ének iskolájának és a Sztárban sztárnak a sikere után a Rising Star is a TV2 top márkájává válik – mondta Ralf Bartoleit, a TV2 programmingért felelős igazgatója.
Az új formátum egyik különlegessége, hogy nagy mértékben épít a modern technológiákra és a világhálós közösségekre. Az SMS-szavazás helyett egy mobil applikáción keresztül történik a nézők véleménynyilvánítása, amely a show minden másodpercében új fordulatot hozhat. A műsorba vágyó énekes tehetségeknek ugyanis először az adás hivatalos applikációját letöltő nézők előtt kell bizonyítaniuk, és ha a pozitív szavazatok száma elér egy bizonyos szintet, akkor folytatódhat a jelentkező számára a verseny. A műsor sikerét jól érzékelteti, hogy Izraelben az első adásra több mint 9 millió szavazat érkezett a Rising Star hivatalos alkalmazásán keresztül, a műsor applikációját több mint 1,5 millióan töltötték le.
A TV2 ugyancsak a Keshet International-től vásárolta meg Az ének iskolája produkciót, amely Izrael után Magyarországon indult először idén áprilisban. Az éneklő gyermekek óriási népszerűségre tettek szert a nézők körében, ezért a TV2-n tavasszal megnyitja kapuit Az ének iskolája második évfolyama.
A Megasztár 10 éves születésnapja alkalmából a TV2 2014 őszén egy vadonatúj formátumot vezet be a hazai piacra. A csatorna bemutatja a nemzetközi piacon legújabb énekes tehetségkutatót, az izraeli Rising Star hazai változatát. A teljesen újnak számító zenei tehetségkutató szeptemberben debütált Izraelben, hatalmas sikerrel. A Keshet International által kifejlesztett formátum az izraeli Channel 2 csatornán került először adásba, a szeptemberi nyitóműsor közel 50 százalékos piaci részesedést produkált. Az új formátum már nemzetközi szinten is komoly érdeklődést váltott ki, a Rising Star-t az amerikai ABC mellett francia, német, olasz és orosz tévétársaság is megvásárolta.
– A TV2 innovatív hozzáállását mutatja, hogy elhozza Magyarországra a Rising Star-t, amely egyedülálló formátum a televíziós piacon. A tehetségkutató kapcsán bevonjuk a modern technológiát, ezáltal egy újszerű, trendi produkciót láthatnak majd a nézők. Bízunk benne, hogy az elmúlt hónapok olyan újszerű műsorainak, mint Az ének iskolájának és a Sztárban sztárnak a sikere után a Rising Star is a TV2 top márkájává válik – mondta Ralf Bartoleit, a TV2 programmingért felelős igazgatója.
Az új formátum egyik különlegessége, hogy nagy mértékben épít a modern technológiákra és a világhálós közösségekre. Az SMS-szavazás helyett egy mobil applikáción keresztül történik a nézők véleménynyilvánítása, amely a show minden másodpercében új fordulatot hozhat. A műsorba vágyó énekes tehetségeknek ugyanis először az adás hivatalos applikációját letöltő nézők előtt kell bizonyítaniuk, és ha a pozitív szavazatok száma elér egy bizonyos szintet, akkor folytatódhat a jelentkező számára a verseny. A műsor sikerét jól érzékelteti, hogy Izraelben az első adásra több mint 9 millió szavazat érkezett a Rising Star hivatalos alkalmazásán keresztül, a műsor applikációját több mint 1,5 millióan töltötték le.
A TV2 ugyancsak a Keshet International-től vásárolta meg Az ének iskolája produkciót, amely Izrael után Magyarországon indult először idén áprilisban. Az éneklő gyermekek óriási népszerűségre tettek szert a nézők körében, ezért a TV2-n tavasszal megnyitja kapuit Az ének iskolája második évfolyama.