Június 3-án megújul a Fishing & Hunting, Magyarország első horgász- és vadász csatornája. Letisztult arculattal, kevesebb ismétléssel, valamint blokkosított műsortervvel jelentkezik a természet szerelmeseinek adója.
Az IKO Kábeltévéhez tartozó két másik csatorna, az ismeretterjesztő DoQ, valamint az exkluzív sport tartalmat sugárzó SportKlub már korábban átesett hasonló vérfrissítésen.
„A Fishing & Hunting immáron nyolc éve szórakoztatja és informálja mindazokat, akik örömüket lelik a horgászatban és vadászatban. Hűséges nézőink között profik éppúgy vannak, mint olyanok, akik a nappaliból élvezik ezt az életérzést. Ennyi idő elteltével úgy láttuk, hogy érdemes egy arculatváltással modernebbé, izgalmasabbá tenni az adót” – mondta Enyedi András, az IKO Kábeltévé ügyvezetője. „Többnyelvű csatorna lévén a magyar adással egy időben a cseh és a román Fishing & Hunting is átalakul” – jelentette ki Enyedi.
A változások részeként átláthatóbbá válik a műsorstruktúra, elegánsabbá az arculat, és új műsorok is képernyőre kerülnek. „Szétválasztottuk a témaköröket, így külön blokkba kerültek a tippeket-ötleteket adó műsorok és a versenyekről szóló beszámolók. Radikálisan csökken az ismétlések száma, vagyis a nézők gyakrabban találkozhatnak új tartalmakkal. Vásároltunk érdekes külföldi sorozatokat is, ám a jól bevált alapkoncepción nem változtattunk. A Fishing & Hunting 55%-ban továbbra is saját gyártású műsorokat sugároz, ami az egyik legmagasabb arány a kábeltelevíziók között” – nyilatkozta az ügyvezető. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a horgászatért-vadászatért rajongók előnyben részesítik a hazai területen, helyi vadászszokásokon alapuló műsorokat. A tematikát 70%-ban a horgászati, 30%-ban pedig a vadászattal kapcsolatos sorozatok alkotják.
A vásárolt tartalmak közé tartozik a Jakub Vagner horgászatok, a Dzsungelhorgászat Indiában – Jeremy Wade-del, valamint a Horgászvilág John Wilsonnal című sorozat. Új, saját gyártású tartalmak is bemutatkoznak, például a Hogyan tovább új vadász, a Vadászat az Alpokalján sorozat, a Vaddisznó vadászata 1-2, valamint a Gímbikák bírálata.
A Fishing & Hunting jelenleg 1 millió magyarországi háztartásban érhető el, a televízió hazai kereskedelmi tevékenységét az IKO-csoporthoz tartozó IKO Sales House Kft. látja el.