Szeptember 9-től Hauk Zoltán a Rádió 1 kereskedelmi igazgatója, feladata a Rádió 1 kereskedelmi osztályának felépítése, illetve üzleti stratégiájának kialakítása.
Az FM 96,4-es frekvencián sugárzó rádiócsatorna 2016. júniusa óta újra hallható Budapesten, a zenei rádió elsősorban a 15-40 év közötti fiatal felnőttekre fókuszál.
A Rádió 1 ügyvezetője, Bakai Mátyás elmondta, hogy „Hauk Zoltán személyében, Magyarország egyik legtapasztaltabb rádiós kereskedelmi szakemberét igazolta le, személyével a Rádió 1 hosszú távon, innovatív megoldásaival kívánja üzleti partnereit kiszolgálni.”
Hauk Zoltán, -korábban a Sláger FM vezérigazgatója és a Trimedia Sales House ügyvezetője- szakmai pályafutásában 7 évig a Rádió1 kereskedelmi igazgatójaként a Rádió 1 hálózat és a helyi rádiók reklámértékesítéséért felelt. Hauk szerint „ebben az évben a rádiós piac, jelentős változásokon ment keresztül, azonban a rádióhallgatók száma stabil. Az új csatornák, mint a Rádió 1 szélesíti a közönséget, a szegmentált kínálat a hirdető cégek számára is lehetőséget biztosít, hogy megfelelő csatornát használjanak reklámkampányaikhoz.”
A Rádió 1 a nyár folyamán óriásplakát kampánnyal, TV hirdetésekkel, sajtómegjelenésekkel vezette vissza a rádiós piacra a 2012-ben megszűnt Rádió 1 brand-et. A Rádió 1 megszűnésekor a leghallgatottabb budapesti csatorna volt közel 400.000 Facebook rajongóval, aktív online felületekkel. A Rádió 1-nél hamarosan újabb változások várhatók, amellyel a hallgatottság és a közösségi médiaaktivitás jelentős növekedésére számítanak.