Nagyszabású rendezvény keretei között, az Auto, Motor & Tuning Shown vette kezdetét a 2015-ös Gymkhana Bajnokság, 2015. március 20-22-én. A szabálymódosítások értelmében egy nagy, 30 fős mezőnyt láthatott gumit koptatni a nagyérdemű. Köztük volt a váci pilóta, Szőke Ákos is, aki az abszolút értékelésben a 2., míg a Pro kategóriában a 4. pozícióban végzett a BMW E30 gépével.
Szőke Ákos: Szép idő, jó kocsi, jó csapat és kitűnő hangulat – nagy vonalakban így tudnám összefoglalni a hétvégi Auto, Motor & Tuning Showt (Hungexpo), mely számomra a 2015-ös szezon első derbijét is takarta. Habár a gymkhana mezőnyének az éles versenye csak vasárnap zajlott le, már pénteken felállítottuk a standunkat, ahová mind a három nap rengeteg érdeklődő látogatott ki, csodálta meg az autót és látott el pár biztató szóval. Úgy vettem észre, hogy elsősorban ez az a rendezvény, ahol meg lehet ismertetni és szerettetni a nézőkkel, az autósport iránt érdeklődőkkel a gymkhana sportágát, ezért külön örülök neki, hogy idén is jelen voltunk rajta.
Sajnos a versennyel kapcsolatban már nincsenek ennyire jó emlékeim. Igaz, nagyon előkelő helyen, az abszolút értékelésben a 2., míg Pro kategóriában a 4. pozícióban zártam a szezonnyitót, de a keserűség a rendezéssel szemben bennem van. Az idei szabálymódosítás értelmében egybevonták a Street, a Semi-pro és a Pro kategóriát, vagyis a 30 fős mezőnyből bárkit összesorsolhattak bárkivel, s ha egy gyengébb és egy erősebb összekerült, akkor az előbbi tag időelőnyt kapott az éles futamoknál. Nem tartom ezt igazságos megoldásnak, és ezzel nem is vagyok egyedül.
A feszültség ellenére éles küzdelmek folytak a pályán, mindössze tizedmásodpercek választották el a legnagyobb ellenfelemtől, Vadócz Danitól, aki egyben a barátom is. Ez esetben mi maradtunk alul, de nem búslakodom miatta, ez benne van a pakliban, és Dani ugyanúgy megérdemelte a győzelmet. Ez úton is gratulálok neki, valamint köszönettel tartozom a saját csapatom mellett Zacc szervizének is, akik rengeteget segítettek nekünk a hétvégén!