Az MR Racing SE mind a hét párosa teljesítette a szezonnyitó Eger Rallye-t. Az Osváth – Csáki kettős a 3-as kategóriában állhatott fel a dobogó középső fokára, míg a Borbás – Harmos és Gyarmati – Kocsis párosok az 5-ös géposztályban, illetve az ORC-ben bizonyultak a leggyorsabbnak.
Osváth Péter és Csáki Richárd az abszolút 11. és ami számukra sokkal fontosabb a 3-as kategória második helyét szerezték meg a szezonnyitó Eger Rallye-n. Szoros volt a küzdelem a dobogó középső fokáért, mindössze másfél másodpercen múlt, de végül az MR Racing-es kettősé lett az ezüstérem. „Az első nap volt egy apró fékproblémánk, de a harmadik szakasztól kezdve végig őriztük a második helyet. Szerintem a vízválasztó, a szűk, rossz minőségű mátrai pályák voltak. Az Eger Rallye-n, ott sikerült hiba nélkül teljesítenünk, bár az is igaz, hogy a második nap is nagyon kellett kapaszkodnunk. Végül sikerült és meg tudtuk őrizni a második pozíciót.”
Kovács Antal és Istovics Gergő az első körben abszolút második időt autózott Szuhán, így egy rövid ideig a harmadik helyen álltak az összetettben. A folytatás sajnos nem sikerült ilyen jól a Fordos páros számára, mert üzem anyagellátási problémák miatt egészen a 13. helyig csúsztak vissza összetettben. „Szinte már mindent kicseréltünk, amit lehetett, mire kiderült, hogy az új AC pumpa volt a hibás. Természetesen csalódottak vagyunk, de az abszolút második időnek nagyon örülünk, mert végre van valami látszata a sok kilométernek, amit megteszünk az autóval. Az első pillanattól nyomni kell a gázt és akkor Miskolcon oda érhetünk az ötödik hely környékére.”
Az abszolút 18. helyen fejezte be az Eger Rallye-t a Maricsek Miklós – Magyar Gábor kettős. A Mitsubishis egység két defektet is begyűjtött az első nap, ezt leszámítva minden a terveik szerint alakult. Mikiék fokozatosan gyorsultak, az ötödik szakasztól kezdve már tudták tartani azt a tempót, amit a 2-es kategória középmezőnyébe tartozó ellenfeleik autóztak, ami bíztató a jövőre nézve. „A széles pályákon komfortosabban éreztem magam, de Gábor szerint a szombati második körben a keskeny részeken is jól letaláltunk. Az egész Eger Rallye nagyon tetszett! Jó, persze tudom, hogy mindig ezt szajkózom, de szeretek versenyezni és jól éreztük magunkat a hétvégén! ”
Az 5-ös géposztályban kategóriagyőzelemmel örvendeztette meg magát és navigátorát Borbás Szabolcs. „Vegyesek az érzéseim, mert a széles pályák, nagyon tetszenek, de Mátraalmáson és Szuhán nem voltam kellően gyors, a szűk részeken az autónak és nekem is vannak még hiányosságaim. Összességében jól éreztük magunkat és második nap végére sikerült megelőznünk a lengyel ellenfeleinket a kategóriában. A navigátoromnak, Harmos Gergőnek pedig, extra dicséret jár, mert kiválóan dolgozott végig a hétvége folyamán!”
Ifj. Cseh Vilmos és Németh Gergely a második szakaszon összeszedett egy lassú defektet, de ez még csak a kisebb probléma lett volna, mert nem működött a kormányszervó sem a Mitsubishiben. „ Először azt gondoltuk, hogy a defekt miatt nehezült el a kormány, de a cél után láttuk, hogy teljesen elfojt a szervóolaj és füstölög az autó. Sajnos eldurrant egy szervócső, így végig kellett szenvednünk még két gyorsaságit és az etapokat, mire eljutottunk a szervizbe.” A csapat kijavította a hibát, de tetemes időveszteség és a mátrai pályák rossz állapota miatt Viliék úgy döntöttek, hogy inkább SuperRallyznak és vasárnap folytatták a küzdelmet. A második nap immár tét nélkül, használt gumikon a fiúk stabilan hozták az ötödik időket a kategóriában, biztató előjel a következő futamok előtt.
Gyarmati Ariel és Kocsis György mondhatni történelmi sikert aratott Egerben, mert a siófoki páros megnyerte az idén először kiírt Országos Rallye Challenge Bajnokság első futamát! „Erre a versenyre nagyon igaz az mondás, hogy minden jó, ha a vége jó. Sok problémánk adódott a futam során, kétszer kellett kereket cserélnünk, illetve apróságok hátráltattak minket a gumikkal, mert nem találtuk a megfelelő tapadást. Mindezek tudatában úgy gondolom, hogy szerencsésnek mondhatjuk magunkat, hogy sikerült nyernünk. Azt látjuk, hogy sokat kell még gyorsulnunk, elsősorban az autó beállításai azok, amire még nagyobb figyelmet kell szentelnünk.”
Új bajnokság, új és ismeretlen pályák, új navigátor, új abroncsok és új beállítások. Ifj. Pethő István számára az újdonságok jegyében telt az Eger Rallye. „Szerintem jól sikerült az első Rallye2-es versenyünk. Sokat készültünk és nagy lendülettel vágtunk bele az egri kalandba. Végig csak magunkkal foglalkoztunk, hogy ne kövessünk el semmilyen buta hibát és végül az abszolút 14., a saját kategóriánk 5. és a Lada Kupa 4. helyét sikerült megszereznünk. Az élmezőny még jó pár lépéssel előttünk jár, rengeteg területen kell még fejlődnünk, például a pályafelírásban, vagy az autó beállításában. Ezek a dolgok mind orvosolhatók és ha megtesszük a szükséges lépéseket, illetve gyűjtjük a versenykilométereket, akkor bízom benne, hogy az az eredményeinken is meglátszik majd.”