Manapság az interneten bármit beszerezhetünk, nincsenek távolságok, akár a fotelből ülve, néhány kattintással elintézhetjük a nagybevásárlást, beszerezhetjük kedvenc termékeinket. Lilu nagy rajongója a netes vásárlásnak, már olyan is előfordult, hogy miatta férje is online vásárolt.
„Imádom Kate Mosst, nem csak a kedvenc modellem, hanem számomra ő a legtökéletesebb divatikon, rajongok a stílusáért. Jó ideje gyűjtöm a divatkönyveket, évek óta áhítoztam a róla szóló kiadásra, amit végül a férjem a netről rendelt meg nekem a születésnapomra. Nagyon szeretem a róla készült sorozatokat, ebben a könyvben pedig olyan képek szerepelnek, amiket másol nem láthat az ember, egészen Kate kamaszkorától” – mesélte Lilu.
Lilu számára rendkívül fontos, hogy képben legyen a legújabb trendekkel, azonban nem mindig jut ideje végigjárni a boltokat. A folyamatos rohangálás helyett inkább a monitor előtt ülve böngészi végig az online üzletek kínálatát. Gyakran rengeteg teendője miatt csak zárásra érne oda a bevásárlóközpontokba, de az interneten a shopokat minidig nyitva találja. A csinos műsorvezető nem véletlenül lett az Internetes Vásárlás Napjának nagykövete, hiszen nála jobban senki nem ismeri a különböző webshopokat.
„Mint a divat szerelmese, és mint blogger, mostanra az online shopok kínálatait ugyanúgy nyomon követem, mint korábban az üzletek kínálatait. Egy webáruház virtuális polcain óriási kínálattal találkozhat az ember, nagy eséllyel találhatunk magunknak egyedi termékeket, amelyek nem jönnek szembe az utcán, és a mérettel sem lesz probléma. A kisfiamat, Dávidot is meglepem időről időre valamivel, már meg is rendeltem a Halloween jelmezét, mert imádja a kosztümöket. Ezek miatt örömmel vállaltam a felkérést, hogy én legyek az Internetes Vásárlás Napja mozgalom nagykövete. Imádom az akciókat, amikor a rendes ár töredékéért juthatok klassz dolgokhoz. November 8-án biztosan beszerzek egy-két apróságot, természetesen nem csak magamat, hanem a szeretetteimet is meglepem majd, és még akár a karácsonyfa alá is kerülhet ezekből a meglepetésekből” – tette hozzá a csinos műsorvezető.
Idén immár harmadik éve, hogy bármely webáruház szabadon csatlakozhat a DotcommerceDay-hez, azaz az Internetes Vásárlás Napjához november 8-án. Érdemes a kampány oldalára kattintani, hiszen minden résztvevő valamilyen egyedi, kedvezményes, csak ezen a napon érvényes akciót ajánl a vásárlóknak.