Maciej Galant 2019. augusztus 1-jei hatállyal tölti be új tisztségét a BMW Group Magyarországnál. Elődje, Massimiliano Di Silvestre Olaszországban folytatja karrierjét.
2019. augusztus 1-jétől Maciej Galant tölti be a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatói tisztségét. Az autóipari szakember az elmúlt három esztendőben a BMW Group Szlovénia ügyvezető igazgatójaként tevékenykedett. Maciej Galant 2006-ban csatlakozott a BMW Grouphoz, ahol tíz éven át a BMW Group Lengyelország értékesítési igazgatójaként alapozta meg vállalaton belüli karrierjét. Szakmai pályafutása 1994-ben kezdődött: Lengyelországban a Shell, a BP és a CitiBank Group égiszei alatt számos különböző értékesítési pozíciót töltött be. Diplomáját a lengyelországi Szczecin városában található Tengerészeti Egyetem (Maritime University of Szczecin) haditengerész-mérnöki szakán szerezte. Maciej Galant új tisztségében Massimiliano Di Silvestre-t váltja, aki két év és három hónap után, 2019. augusztus 1-jétől Milánóban, a BMW Group Olaszország elnökeként dolgozik tovább.
„Maciej Galant kinevezése a BMW Group Magyarország élére ismét a BMW Group közép- és délkelet-európai vezetőségében dolgozó szakemberek folyamatos fejlődését igazolja, egyúttal Maciej Galant Szlovéniában végzett munkájának elismerése. Ezzel egy időben szeretném megköszönni Massimiliano-nak és a teljes magyar márkakereskedői hálózatnak mindazt a mélyreható, kemény munkát, amelynek köszönhetően az elmúlt több mint két évben a BMW-vel, a MINI-vel, a BMW Motorraddal, valamint a vevőszolgálati területen is új értékesítési rekordot állítottak fel” – nyilatkozta a kinevezés alkalmából Neil Fiorentinos, a BMW Group közép- és délkelet-európai divíziójának elnöke.
Massimiliano Di Silvestre 2017. májusában csatlakozott ügyvezető igazgatóként a BMW Group Magyarországhoz. Tevékenysége jelentős mértékben hozzájárult ahhoz, hogy Magyarországon a BMW és a MINI értékesítése is sikeres, stabil növekedési pályára álljon. Irányítása alatt a BMW és a MINI márkakereskedői hálózata egyaránt számottevő fejlődésen ment keresztül, miközben mindkét márka új értékesítési rekordot, a szerviz-szolgáltatások, valamint a marketing területén pedig további sikereket könyvelhetett el. Az elmúlt két esztendőben több mint 30 százalékkal nőtt az új BMW modellek értékesítése Magyarországon, a 2017-es mutató tükrében pedig a MINI eladásai közel 60 százalékkal gyarapodtak.