Az RTE bajnokságát leváltva a hétvégén a Rallye 2 mezőnyében teljesített örömautózást a Magyar Bence-Mohácsi László alakulat. A Maricsek Racing Team versenyzői tisztességesen helyt álltak Suzuki Swift versenygépükkel a magasabb osztályban. Autójuk zsinórban tizennégy versenyt műszaki hiba nélkül abszolvált, most viszont több probléma is jelentkezett. Bencéék nem csüggednek – így is életük egyik meghatározó élménye marad a 2013-as Budapest Rallye.
Magyar Bence: Első közös Rallye 2-es versenyünk volt. Nagyon vártuk a Budapest Rallye-t, számítottunk arra, hogy nehéz lesz. A pilisi pályák nemzetközi színvonalúak, nem értem, hogy miért dugdosták eddig ezeket az utakat. Már a pályabejárás során sejtettük, hogy nem lesz könnyű jó itinert írni, és bár úgy gondoltuk sikerült, a versenyen azért derültek ki hiányosságok. Ettől függetlenül nagyon élveztük, hogy ezeken a pályákon versenyezhettünk. Az A-N csoport abszolút ötödik helyén álltunk féltávnál, de sajnos a negyedik gyorsaságin először felforrt a fékfolyadékunk, majd kiszakadt a motortartó bak a blokkból, így a gyorsasági beírójában leadtuk a menetlevelünket és kiálltunk a versenyből.
Nincs bennünk semmilyen keserűség, az autónk zsinórban tizennégy versenyen zokszó nélkül végigment, ezúttal sajnos nem. Szerintünk ennyi belefér. Nagyon köszönjük annak a két cégnek, akik erre a versenyre mellénk álltak és reméljük, hogy nem okoztunk nekik csalódást. Amíg mentünk, mindent kiadtunk magunkból és úgy vélem, nem vallottunk kudarcot, megálltuk a helyünket a magasabb osztályban is. Nagyon köszönjük mindenkinek, aki bármilyen módon segített vagy szurkolt nekünk, biztos, hogy ezentúl életünk meghatározó élményeként gondolunk vissza erre a versenyre.
Mohácsi László: Nagyon jól éreztük magunkat a hétvégén, minden percét élveztük a futamnak! Végre nem a megszokott pályákon autóztunk, hanem új kihívások vártak ránk. Nehezebb és hosszabb felkészülést igényelt a Budapest Rallye, hiszen több versenykilométer várt ránk, mint amihez hozzá vagyunk szokva, és a nehézségfaktor is sokkal nagyobb volt.
Nem igazán szeretjük a prológokat Bencével, viszont le a kalappal a szervezők előtt! Rengeteg embert mozgatott meg a péntek délutáni esemény a Műjégpályán, ahol fantasztikus volt a hangulat. Még a kis Suzukival is tudtunk itt-ott keresztbe autózni, s egy kicsit a nézők kedvére tenni. A szombati szakaszok közül csak a lábatlanit ismertük, hiszen azon a Rali Túra mezőnye is évről évre megméretteti magát. A két új pálya, a Skanzen-Visegrád illetve a Pilismarót-Dobogókői út minden várakozásomat felülmúlták. Végig az erdőben vezettek, s igazán tempósak voltak, lassítók nélkül. Sokan fejezték be a versenyt idő előtt, mi végül műszaki hiba miatt, a csoportunk 5. helyéről estünk ki – ami azért is nagy szó, mert 1,6-os, A-s versenyautókkal szemben nem tudjuk felvenni a versenyt. Elkeseredve egyáltalán nem vagyunk, örülünk, hogy részt vehettünk ezen a rendezvényen!
Ezúton is köszönet minden szervezőnek és együttműködő partnernek, aki azon dolgozott, hogy a Budapest Rallye újjáéledjen, és ilyen csodálatos környezetben autózhassunk!