MagyarBrands elismeréssel díjazták hazánk legnépszerűbb rádióját. A Class FM az egyik legerősebb hazai médiamárka, amely komoly szakmai elismertségnek örvend, és hallgatók millióit szórakoztatja napról napra. A megtisztelő MagyarBrands díjat a rádiócsatorna többek között a piacvezető hallgatottsági eredményeiknek, a magas szakmai reputációjának és kimagasló üzleti teljesítményének köszönheti.
2014-ben ötödször tették mérlegre a magyar márkákat a Superbrands bírálói. A MagyarBrands olyan hazai brandeket díjaz, amelyek megbízható és minőségi értékeket hordoznak, és a magyar vállalkozások méltó képviselő lehetnek hazánkban és határaikon kívül is. A program szakértői egy komplex mutatószám létrehozásával alakítják ki a sikeres hazai márkák végleges listáját. Döntésük alapján az idén öt éves Class FM minőségi, üzleti és fogyasztói szempontból is a TOP márkák közé tartozik.
A Class FM az objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, foglalkoztatás), a MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás), és a GFK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) alapján igazi magyar márkának számít. A kitüntetést a Class FM a piacvezető hallgatottsági adatok mellett a magas szakmai elismertségnek és a kiváló üzleti teljesítménynek köszönheti, amelyek mind hozzájárultak ahhoz, hogy a rádiócsatorna az egyik legerősebb hazai médiamárkává válhasson.
„Büszkék vagyunk rá, hogy MagyarBrands kitüntetést kaptunk. A díj az eddig elért eredményeink elismerése, amely megerősít minket abban, hogy jó úton haladunk. A Class FM-nél a jövőben is hallgatóink és ügyfeleink igényeinek maximális kiszolgálására törekszünk.” – mondta Turi Árpád, a Class FM vezérigazgatója.