Kettőről ötre bővíti a Magyarországon elérhető termékei számát a Red Bull! Május elsejétől az ország nagy részén elérhető lesz a klasszikus és a cukormentes változat mellett a Red Bull három új terméke is. Mostantól vörös áfonya (The Red Edition), kék áfonya (The Blue Edition) és lime (The Silver Edition) ízben is élvezhetik a fogyasztók a szárnyakat adó italt. A prémium kategóriás energiaitalok körében idehaza különlegességnek számítanak az ízesített termékek, így a “premier” várhatóan komoly hatással lesz a piacra.
A három új íz bevezetését látványos marketing aktivitás kíséri: digitális, outdoor és közösségi média kampánnyal jelentkezik a Red Bull, hogy minél szélesebb körben megismerhessék a prémium termékcsalád legújabb tagjait. A Red Bull idehaza is számos extrém, egyedi rendezvényt szervez, a jövőben ezeknek állandó kísérője lesz az Editions. A gyümölcsös ízek megjelennek a közelgő rangosabb fesztiválokon, egyetemi találkozókon is.
A Red Bull alapításával 165 országon átívelő szimbólumot kapott a világ, az energiaital gyártó világszerte támogatja az egyéni kreativitást, merészséget, innovációt. A Red Bull számára Magyarország kiemelten fontos terület, ezt jelzi az új termékcsalád bevezetése, valamint a számos különleges kezdeményezés is, amellyel a cég jelen van hazánkban.
1987. április 1-től, amikor az első Red Bullok kikerültek a polcokra, a mai napig összesen több mint 35 milliárd doboz fogyott el.