2015. 05. 15. Nürnburg – Michelisz Norbert, a Zengő Motorsport pilótája a negyedik helyen ért célba a Németországban megrendezett FIA Túraautó-világbajnokság negyedik, rendhagyó időmérőjén. Rendhagyó, mert nem szakították három részre, helyette egy 60 perces etapot rendeztek meg a Nürburgringen. A közvetítés is rendhagyó, hiszen most három helikopter légi felvétele is követi az eseményeket.
A pálya 25 km-es hosszából adódóan nem tudták megrendezni a szabályoknak megfelelő kvalifikációt, ezért döntöttek a verseny szervezői az egy órás időmérő mellett. Mivel a FIA WTCC sorozat most csak vendég a versenyhétvégén, ezért ezt az etapot is a megszokottól eltérően, később rendezték meg. Szerencsére az időjárás is kedvezett a mezőnynek, hiszen a reggeli felhőszakadást és ködöt felváltotta a verőfényes napsütés.
A Zöld pokol 18:20-kor nyitotta meg kapuit a túraautós mezőny előtt, és Michelisz Norbert, a Zengő Motorsport pilótája, az elsőként hagyta el a pit lanet.
15 perc elteltével a holland Jaap van Lagen Ladájával lelassított, lehúzódott a pálya szélére és elengedte a gyorsabb autókat. Bennani feljött a második helyre Valente ideje a harmadik helyre volt elég Lopez vezeti a mezőnyt. Michelisz a kilencedik helyre elegendő időt autózott.
25 perc elteltével: Michelisz egy fantasztikus időt ment és bejött a második helyre. A holland Vaan Lagen, aki 2008 és 2009-ben már versenyzett a sorozatban, alig tudta behozni a műszaki okok miatt majdnem leállt Ladáját és feladni kényszerült az időmérőt. Hasonlóan nem tudta befejezeni a másik Lada Vestát vezető angol Robert Huff is, akit ki kellett vonatni a pályáról. Szerencse ez a rajongóknak, akik egyből fotózásra invitálták az angol pilótát a biztonságos pálya szélen. Sajnálatos, hogy az orosz márka mind a két autója korán feladni kényszerült az időmérőt, hiszen mind a három edzésen meglepően jól mentek.
30 perc elteltével: A Citroenek feléledtek délutáni szunyókálásukból és megszerezték az első négy helyet, Michelisz visszacsúszott az ötödikre, megelőzve a privát citroenes marokkói Bennanit.
35 perc: A Chevrolet-vel versenyző francia Hugo Valente megtörte a francia márka hegemóniáját és feljött a második helyre. Ám a pozícióját nem tudta sokáig megtartani, mert honfitársa, Sebastian Loeb jobb időt futott nála. Lopez még mindig vezet.
40 perc: Michelisz egyedül volt kint a pályán és egy lila első szektor után behozta a Honda Civicet a harmadik helyre. Ezzel ő lett abban a pillanatban a legjobb hondás és a legjobb nem gyári versenyző.
45 perc: Loeb visszavette a második helyet, így Michelisz a harmadik helyre csúszott vissza.
55 perc után Valente nem hagyta annyiban, hogy lecsúszott a képzelt dobogóról, ezért újból kiment és megint a második helyre hozta be a Chevy-t az egyetlen biztos pont López első helye. A kínai Ma Csing Hua három perccel a leintés előtt a gumifalba csapódott. Ezt már a Citroen sem bírta ki és megállt.
Leintés: López, Valente, Loeb, Michelisz, aki maradt a legjobb hondás versenyző.
Michelisz Norbert az első futamon a negyedik helyről indulhat, a másodikon – a fordított rajtrácsnak köszönhetően – pedig a hetedikről.