Megnyerte a vasárnap estét a TV2

 Az elmúlt héten a TV2 két napot megnyert nézettségben, vasárnap pedig piacvezető volt a 18-59 éves célcsoportban.

Magas nézettséggel kezdte az évet a TV2. Az elmúlt héten, január 6-án hétfőn és január 10-én pénteken a teljes napot tekintve a TV2-t nézték a legtöbben a 18-59 éves célcsoportban (hétfő: TV2 15,4%-RTL Klub 15%, péntek: TV2 15% – RTL Klub 14,4%). Vasárnap főműsoridőben, a Való Világ 6 indulásának napján a TV2 piacvezető volt a 18-59 éves célcsoportban (TV2: 14,5% SHR – RTL Klub: 14%).

A TV2 vezető márkája, a Tények az elmúlt héten is piacvezető pozíciót ért el 26,4%-os heti átlagos közönségaránnyal, míg az RTL piaci részesedése 19,1% volt a Tények adásideje alatt. Vasárnap a TV2 hírműsora 27%-os SHR-t produkált az RTL Klub 11,9%-os közönségarányával szemben 18-59-ben.

Jól teljesített a január 6-án indult Magánnyomozók, a nézők megszerették a detektív doku-reality műsort, amely szombaton már piacvezetővé vált saját idősávjában 14,6%-os közönségaránnyal a 18-59 éves célcsoportban.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*