Hétfő este 10-kor debütált Kasza Tibi showműsora a SuperTV2-n, az első adás 5,5%-os piaci részesedést ért el, megtriplázva ezzel a csatorna átlagos napi közönségarányát.
A SuperTV2 új műsora augusztus 26-án közel 400 ezer főt ért el. A Kasza! piaci részesedése a 18-49 éves lakosság körében 5,5% volt, mellyel a SuperTV2 a műsor adásideje alatt az ötödik legnézettebb csatorna lett. Ezzel maga mögé utasította a nagyobb a kábelcsatornákat (például Cool, AXN, RTLII) és a közszolgálati adókat is.
A legnagyobb sikereket a fővárosi nézők és a fiatalabb nők körében produkálta Kasza!, a showműsor ezekben a célcsoportokban 8% feletti közönségarányokat ért el (Budapest, 18-49: 8,69%, Fem18-29: 8,43%), ezekkel az adatokkal a SuperTV2 a legnézettebb csatornák élmezőnyébe került a műsor adásideje alatt. A csatorna hétfő este a 18-49 éves budapesti nézők esetében a második legnézettebb, míg a 18-29 éves nők esetében a negyedik legsikeresebbnek bizonyult.
A legnagyobb sikereket a fővárosi nézők és a fiatalabb nők körében produkálta Kasza!, a showműsor ezekben a célcsoportokban 8% feletti közönségarányokat ért el (Budapest, 18-49: 8,69%, Fem18-29: 8,43%), ezekkel az adatokkal a SuperTV2 a legnézettebb csatornák élmezőnyébe került a műsor adásideje alatt. A csatorna hétfő este a 18-49 éves budapesti nézők esetében a második legnézettebb, míg a 18-29 éves nők esetében a negyedik legsikeresebbnek bizonyult.