Az ének iskolája szombat esti piaci részesedése (32,3% SHR) önmagában magasabb volt, mint legnagyobb versenytársainak együttesen (RTL Klub+m1+Cool+Viasat3+Film+: 30,2% SHR).
A TV2-n szombat este debütált tehetséggondozó műsor első adása több mint 2,6 millió nézőt ért el. Az ének iskolája szombat este 32,3%-os közönségarányt produkált a 18-49 éves célcsoportban, amellyel piacvezető volt az adott idősávban. Az új műsor piaci részesedése önmagában magasabb volt, mint legnagyobb versenytársainak együttesen (RTL Klub+m1+Cool+Viasat3+Film+: 30,2%).
A tehetséggondozót elsősorban a nők (18-49) és a gyerekes nézők (18-49 0-14 éves gyerekkel) választották, ezen csoportok körében 36%-os közönségaránya volt az új műsornak. Az ének iskolája első adása a teljes lakosság körében az idei év eddigi legnézettebb műsora volt a TV2-n közel 1,5 millió átlagos nézőszámmal.