MSZP: a médiapiacot és az embereket is sújtaná a reklámadó

Az MSZP szerint a reklámadó bevezetése tönkreteheti a médiapiac egyes szereplőit, ráadásul végső soron, mint a többi különadót, ezt is az embereknek kellene megfizetniük.

    Török Zsolt, a szocialista párt szóvivője csütörtöki sajtótájékoztatóján arra reagált, hogy Orbán Viktor előző nap Brüsszelben reklámadó kivetésének lehetőségét vetette fel.     A szóvivő szerint erre azért lehet szükség, mert a gazdasági növekedés hiánya miatt a költségvetésnek nincs elég bevétele, ezért pedig a kormány hibás gazdaságpolitikája okolható.     Török Zsolt az adóemelések kormányának nevezte az Orbán-kormányt, amely – mint mondta – már több mint harminc új adót vezetett be, de nem tud elszámolni azzal, hogy hol az ezekből származó pénz, mert “eltapsolták vagy a haverjaik zsebét tömték ki belőle”.     A reklámadóról úgy foglalt állást: az gyorsan “hazavághatja” a médiapiac egyes szereplőit, de a többi különadóhoz hasonlóan végső soron ezt is a fogyasztóknak kell majd megfizetniük.     A szóvivő beszélt a dohányboltpályázatokon vesztes trafikosok számára újból kiírt tenderről is. Azt mondta: a kormány teljesíthetetlen feltételeket írt elő számukra, így alig lesznek, akik az új pályázaton koncessziót nyerhetnek.     Szerinte így Orbán Viktor azon ígérete, hogy a régi trafikosok közül senki sem veszítheti el a megélhetését, “újabb blöff volt a tolvajkormány fejétől”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*