A Wizz Air november 26-án hirdette meg a Facebookon a Wizz Dubai Kihívás versenyt, amelyen minden lelkes utazó részt vehet, aki betöltötte a 18. életévét. A légitársaság két nyertest fog kiválasztani és elrepíteni Dubaiba, ahol egy 72 órás kalandon vesznek részt mindössze 300 euró költőpénzzel. Egy stáb dokumentálja majd, hogy a győztesek hogyan élik túl az Egyesült Arab Emirátusok luxusdzsungelét csupán ennek az összegnek a felhasználásával. A kalandot a légitársaság Facebook rajongótábora folyamatosan nyomon követheti.
A Wizz Dubai Kihívás rendkívül népszerű a célországok Facebook felhasználóinak körében. A játék indulása óta az oldal az alábbi eléréssel és bejegyzés elköteleződéssel büszkélkedhet.
Elérés (Reach):
Bejegyzés elköteleződés (Post engagement):
A Kihívásra 2013. december 8-ig lehet jelentkezni. A Wizz Air dubai járatára a repülőjegyet és a 300 euró költőpénzt a légitársaság állja, de a jelentkezők képzelőerején múlik, milyen pénztárcabarát ötletekkel állnak elő a szórakozásra.
A Wizz Air Facebook oldalának jelenleg 229 ezer rajongója van, amivel az egyik legnépszerűbb légitársasági Facebook oldalnak számít.