A Complus SMS Racing versenyzője, Németh Balázs az utóbbi közel egy hónapban, edzett, tesztelt, no meg persze pihent is, azonban most már csak a hétvégi kihívásra, a nürburgringi nagydíjra összpontosít, ahol a Superbike világbajnokság küzdelmei folytatódnak.
Vége a Silverstone-t követő nyári szünetnek. A nürburgringi futammal a célegyenesbe fordul a Superbike világbajnokság. Mindössze négy „fellépése” maradt a vb résztvevőinek. Supersportban 100 pontot lehet még szerezni, de nagy mozgás a tabella élén ennek ellenére nem várható, hiszen eléggé elszaladt a mezőny eleje. Az indiai verseny törlése miatt erősen megnőttek Lowes győzelmi esélyei, de a dobogó második, valamint harmadik helyén álló Sofouglu és Foret pozíciói is eléggé bebetonozottnak látszanak. Bár tudjuk, a motorsportban minden megtörténhet.
Németh Balázs: „A négy hét kényszerpihenőt igyekeztem hasznosan eltölteni. Minden lehetőséget megragadtam a motorozásra. Teszteltem a csapatommal, de sajnos nem a tervezett helyszínen Nürburgban, hanem a brnói pályán. Így elveszett az az előny, hogy kész beállításokkal és „bemotorozva” kezdhessem idei tizedik futamomat. Nagyon sokan voltunk a pályán: három csoportban kb. 260 pilóta. Ezt részben örömmel konstatáltam, mert azt jelenti él még a motorsport, és vannak rejtett tartalékai, de az eredményes munkánkat nehezítette a sok amatőr motoros, mert az aszfalt szlalompályává alakult, lehetetlen volt tiszta köröket futni. Enyhítette a problémát, hogy ebédszünetben Gino Reaval kaptunk 15 percet, amikor ketten köröztünk a pályán. Ezzel együtt hasznos volt a kétnapos teszt, mert viszonylag sokat ültem motoron.
Itthon is motorozási lehetőséghez jutottam. Sebestyén Petivel együtt készültünk a következő megmérettetésre. Úgy érzem mindketten profitálhatunk a közös munkából.
Nürburgring a kedvenc pályáim közé tartozik. Supersportban ezen a pályán debütáltam 2008-ban. Nagy sikernek számított első versenyen elért 16. helyezésem. Az utolsó előtti kanyarban még a 14. helyen motoroztam, de Viziello meglehetősen agresszíven támadása miatt ütköztünk, ezért lecsúsztam a pontszerző helyekről. Eddigi szerepléseim közül a 2011-es volt a legeredményesebb. 2:01.4 es köridővel a 10. helyen értem célba.
Erre a versenyre egy felújított blokkot ígért csapatom. Remélem, hozzásegít ahhoz, hogy én is kihasítsak néhány pontot a még megszerezhető százból.”