A Peugeot a világklasszis teniszező Novak Djokovicsot választotta a márka nemzetközi nagykövetévé. A Peugeot ezzel az együttműködéssel megerősítette a tenisz sport iránti elkötelezettségét. Az időzítés is jelkép értékű: idén ünnepli harmincadik évfordulóját a márka együttműködése a Roland Garros teniszbajnokság sorozattal, a francia Open-el.
A márka nemzetközi partnere
Novak Djokovics nemzetközi népszerűsége, különösen a világ első számú autópiacán, Kínában szerzett hírneve miatt döntött úgy a PEUGEOT, hogy szövetségre lép a teniszezővel.
A tenisz egyike azoknak a területeknek, amelyeket a PEUGEOT hagyományosan és kiemelten szponzorál. Mi sem szemlélteti ezt jobban, mint az, hogy idén ünnepli harmincadik évfordulóját a márka együttműködése a Roland Garrosszal, a francia Open bajnoksággal.
A Novak Djokoviccsal aláírt, három évre szóló együttműködés értelmében a márka valamennyi tevékenység kapcsán, valamennyi kommunikációs felületen, a világ bármely országában népszerűsítheti magát a teniszező fényképével. A PEUGEOT márka logója a teniszező sportruházatán is megjelenik majd.
A teniszező személyisége remekül megtestesíti a márka értékeit
A világranglista második helyére gyorsan feljutott Novak Djokovics személyisége összecseng a márka értékeivel: igényesség, megjelenés és érzelem.
Novak Djokovics így nyilatkozott: « Nagy öröm számomra, hogy egy világhírű, kétszáz éves gyártási múltra visszatekintő francia autómárkát képviselhetek. A PEUGEOT az én szememben a francia eleganciát, a kifinomultságot és egyfajta életművészetet testesít meg.»
Novak Djokovics 2014. január 13-án az Ausztrál Nyílt Teniszbajnokságon kezdi meg az idei szezont.