Több mint húsz cég, ismert emberek és magánszemélyek fogtak össze a BMW Group Magyarország támogatásával, hogy ezer embernek segítsenek felköszönteni édesanyjukat Anyák Napján.
A „Hiányzol Anyu!” kezdeményezésben olyan cégek vettek részt, akik jelenleg a koronavírus gazdasági hatása miatt munkájuk, így bevételeik egy részét elvesztették, mégis úgy döntöttek, hogy erőforrásaikat egy jó ügy létrejöttéhez felajánlják. A BMW Group Magyarország és a MOL támogatásával pedig az összefogásból valódi segítségnyújtás lett. A résztvevők a hianyzolanyu.hu oldalon elsőként regisztráló ezer ember által megadott címekre két nap alatt szállították ki a támogatók által felajánlott anyáknapi csokrot és egy személyes üzenetet. Május 3-án, Anyák napján további 50 virágküldeményt adott át a BMW Group Magyarország a Heim Pál Gyermekkorház dolgozóinak, olyan nővéreknek, orvosoknak, egészségügyi dolgozóknak, akik a hosszú hetek óta tartó nehézségek közepette is folyamatosan végzik áldozatos munkájukat, mellyel a gyermekek gyógyulását segítik.
A kezdeményezés 75 futára több mint 400 városban, faluban és településen járt és rendkívül boldog pillanatokat okozott olyan anyukáknak és gyerekeiknek, családoknak, akik a koronavírus járvány miatt nem tudnak személyesen találkozni és más módjuk nem volt a köszöntésre.
A szervezők azoknak, akik az ajándékküldésről lemaradtak, a „Hiányzol Anyu!” Facebook és Instagram oldalán virtuális köszöntésekkel készültek. Az összefogáshoz ismert emberek – a teljesség igénye nélkül: Palya Bea, Almási Kitti, Baji Balázs, Eke Angéla és Holdampf Linda – is csatlakoztak, akik a kezdeményezés közösségi média oldalán publikálták anyák napi verseiket, dalaikat, személyes üzeneteiket. A BMW közösségi oldalain pedig dr. Schiffer Miklós és Talmácsi Gábor, a márka nagykövetei is megosztották anyák napi személyes üzeneteiket.
„Az eredmény, minden képzeletünket felülmúlta. Az a sok szeretet és érzelem, amit a kezdeményezésben részt vevő emberek kaptak, minden munkát megért. A beözönlő köszönetek nagy hatással voltak ránk. Nagyon boldogok vagyunk, hogy ennyi embernek segíthettünk” – mondták el egybehangzóan, az ötletgazda Bo – Live Branding Agency, illetve a BMW Group Magyarország képviselői.