Piacvezető idősávjában az Édes élet, novemberben a TV2 napi reality műsora vezető pozíciót ért el a 18-49 éves lakosság körében.
November 1-13. között az Édes élet átlagos közönségaránya elérte a 22,93%-ot a kereskedelmi célcsoportban*, ezzel piacvezető a műsor adásideje alatt – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból. A celebek életét követő napi reality ebben a hónapban közel 1,7 millió nézőt ér el estéről estére.
A TV2 népszerű műsorát elsősorban a fiatalabb 18-29 éves nők nézik, ebben a célcsoportban a műsor piaci részesedése november 1-13. között elérte a 33,3%-ot. Novemberben eddig a legnézettebb adás a november 11-i epizód volt, ezen a napon az Édes élet közönségaránya elérte a 24,3%-ot, átlagos nézőszáma pedig közel 400 ezer volt.
A TV2 népszerű műsorát elsősorban a fiatalabb 18-29 éves nők nézik, ebben a célcsoportban a műsor piaci részesedése november 1-13. között elérte a 33,3%-ot. Novemberben eddig a legnézettebb adás a november 11-i epizód volt, ezen a napon az Édes élet közönségaránya elérte a 24,3%-ot, átlagos nézőszáma pedig közel 400 ezer volt.
* A TV2 2014. január 1-ig 18-49-es célcsoportot használ.