A Salgó rali után újra nekivág a Miskolc rali gyorsainak a Nagy-Tóth ralipáros, bízva benne, hogy most meglátják a célt.
Nagy István – Tóth Tibor CMT-ASE Kft. – Crash-Men Team Volkwagen Golf I Gti 26. HELL Remélem, kibírja a dobogóig!Miskolc Rally
Salakpályás körversennyel kezdődik a Miskolc Rally. Most időre vagy a nézőknek fogtok autózni a prológon?
– Először is üdv minden rally rajongónak! Remélem, sokan lesznek a prológon úgy, mint a szakaszokon. Igazság szerint én nem szeretem a prológot, mert a navigátort nem igen köti le az a három kör. Valószínűleg látványosan végig nyomja István!
132 versenykilométer vár rátok négy különböző szakasszal. Mindegyiket háromszor kell minél gyorsabban teljesíteni. Mindezt egy nap alatt. Soknak tűnik egy napra ennyi kilométer?
– Nem hiszem, hogy gondot fog okozni, hogy be van sűrítve egy napra a verseny. Fizikálisan bírni fogjuk és bízok benne, hogy az autó is teszi a dolgát.
A négy gyorson korábban mentél-e már, ha igen milyen élményeid vannak? Van-e kedvenc szakaszotok?
– A tavalyi Miskolc ralin navigáltam ezeken a gyorsokon ORC be, ahol a 12 gyorsból 10-et nyertünk. Az elvárásunk most historicban is ez lenne, de sajnos ezt W. Feri nem hagyja jóvá. A Golfunknak nem nagy a végsebessége és sokat fogunk kapni a sátai gyorson. Viszont vannak benne padlós részek, de az azért is ez lehet a kedvencem.
A Salgó ralin technikai gondotok adódott, most talán “simább” pályák várnak rátok. Miként is szeretnétek zárni a versenyt?
– A Salgó rallyn szépen araszoltunk a dobogó felé volt amikor absz: 2 is megvolt, viszont a motorunk nem úgy gondolta, hogy fel is állunk a dobogóra. A hatodik gyorson Mátraszentimrei rajt után eltűnt az olajnyomás, innentől kezdve motor nélkül gurultunk le a célba, és leadtuk a menetlevelet.
A motor elkészült, kapott egy használt főtengelyt, hajtókart. Remélem, kibírja a dobogóig, nem érdekel az eredmény sem, csak a dobogón guruljunk át! (az elejébe)
Partnereink együttműködését köszönjük!
Fotó: Hajóka Sportfotó
– Hajósi Miklós –