Hetei Zoltán és navigátora Kovács Zoltán a „kis szívük csücskével” azaz a Trabant 601-sel vágott neki a 49. Mecsek Rallye-nak. A fiúk azzal a céllal vágtak neki az OB utolsó futamának, hogy a látvány tekintetében kiszolgálják a pálya szélére kilátogató nézőket és megszorongassák az ezúttal a P11-es kategóriában rajthoz álló Herczig Norbertet. A technika ördöge azonban keresztülhúzta a Trabantos duó számításait.
„Lényegében már a prológ előtt problémáink voltak, valami történt a fékkel, de nem tudtunk rájönni, hogy mi.” Kezdte a verseny utáni beszámolót a pilóta.
„Több mint valószínű, hogy munkahenger probléma lehet. A gyakorlatban ez azt jelentette, hogy ráléptem egy icipicit is a fékre, azonnal letapadt mind a négy kerék és csak csúsztunk. Rá kellet rúgni, hogy felengedjen újra. A prológot végignyomtuk így, aztán a Parc Fermé következett, ezért nem tudtuk kijavítani a hibát és az első illetve a második gyorson is így rajtoltunk el. Majd az orfűi szakaszon, odavertük valahol az elejét. Leszakadt a generátorról a ventilátor lapát, magyarán teljesen elolvadt a motor. A dugattyú, a motort takaró burkolat konkrétan megolvadt, beleolvadt a gyertya a blokkba, tehát kuka motor. Ennyi volt a rövid történetünk. Reggel volt egy tíz perces szerviz, ott hozzá se nyúltunk a fékhez, mert mi a francnak, szétszedni se lehetett volna rendesen. Bevállaltuk így, hogy majd az első hosszú szervizben megjavítjuk, de oda már nem jutottunk el. Azt mindenképp meg kell, hogy jegyezzem, hogy hat éve először estünk ki műszaki probléma miatt a Trabival.”