Október 3 és 4 között rendezték meg Olaszország éves hivatásturisztikai workshopját, a FULL CONTACT INCENTIVE DESTINATIONS 2016 –ot a riminii Grand Hotel elegáns környezetében, melynek szervezője EDIMAN, Olaszország egyik legerősebb hivatásturizmussal foglalkozó irodája.
A Magyar Turisztikai Ügynökség milánói képviselete, a Kempinski Hotel Corvinus és a Liberty Incentives & Congresses-szel közösen mutatta be Magyarország incentive ajánlatát.
A cca 40 kiállító előre összeállított találkozókon fogadta a rendezvényszervezőket és a két nap alatt lehetőség volt kötetlen körülmények között is megbeszélést folytatni a potenciálisan Magyarországra hozható rendezvényekről. A buyerek között, az irodák mellett, számos multinacionális cég is képviseltette magát. A magyar ajánlatokat és lehetőségeket, ami sokuk számára új volt, hatalmas érdeklődéssel és lelkesedéssel fogadták. Főleg a különleges, történelmi épületeknek és az egyedi programoknak volt sikere és a komplett ajánlati struktúrának amit egyedül a magyar standon találtak.
Az olasz incentive utak az utóbbi időszakban újra éledtek és egyre nagyobb érdeklődés tapasztalható az Olaszországon kívüli alternatívák iránt melyek jó áron kiváló minőségű, felejthetetlen, szokatlan élményeket ajánlanak.
Olaszország továbbra is hazánk TOP 5 küldőpiaca között szerepel, a low cost járatokkal jól megközelíthető piac a múlt évben több mint 620.000 vendégéjszakát regisztrált, évtizedek óta stabilan tartja helyét és statisztikai mutatóit főleg az egyénileg érkező turistáknak köszönhetően akik elsődlegesen Budapestre kíváncsiak.
A Magyar Turisztikai Ügynökség olasz piaci tevékenységében a vidék népszerűsítése mellet, kiemelt termék a MICE turizmus hiszen figyelembe véve az olasz piac alakulását és a magyar rendezvény-infrastruktúrának az elmúlt néhány évben tapasztalt jelentős fejlődését, az elkövetkezendő években mind Budapest, mind pedig az ország pozíciójának további javulása lehetséges.