Nagyon úgy tűnik, hogy ennek a hétvégének ez lesz a fő kérdése? Az egyik pillanatban süt a nap, a másikban szakad az eső. Mire számíthatunk akár tíz perc múlva? Nem volt egyszerű megjósolni.
Túl vagyunk a szabadedzéseken és az időmérőn és ez a verseny sem maradt el az eddigiektől izgalmak terén.
Verőfényes napsütésben folytak a szabadedzések, ahol az időjárással nem volt gondunk, de technikai problémák azért nehezítették a helyzetünket. Szinte egymás után futott be Dusan Borkovic és Mato Homola is a boxba kisebb, nagyobb mértékben leszakadt hátsó lökhárítóval. A probléma kezelhető volt (gyorskötöző, duct tape), de a drága tesztidő egy része sajnos áldozatul esett. A két edzés közötti szünetben a szerelők rendbe tették az autókat és következhetett a második szabad kísérletezés az időmérőre és a versenyre felkészülés érdekében. Dusan 4. , Homola 7, Tassi 9.
Időmérő: napsütéses kezdet és szakadó eső a végén
Az időmérőnek ragyogó napsütésben vágtunk neki, de hatalmas felhők gomolyogtak szerte a pályát övező hegyek felett. Vajon leszakad az ég, vagy megússzuk? Mindenki ezt találgatta, de titkon éreztük, hogy ezt nem ússzuk meg, azaz minél előbb meg kell futni azt a leggyorsabb kört, mert ki tudja mit hoz a következő. Tassi Ati ezt annyira komolyan vette, hogy meg is futotta a hétvége addigi 2. leggyorsabb körét, ami az időmérő első szakaszában az első pozíciót jelentette. A Q1 utolsó perceit mindenki a boxban töltötte, mert közben elöntött mindet a víz és már csak az esőgumik jöhettek szóba, azaz csak a Q2-re tervezett mindenki.
A Q2 özönvízszerű esőben zajlott, amit Dusan Borkovic kezelt a legjobban csapatunknál. A hatalmas rutin most sokat számított és Dusan ennek köszönhetően a 6. helyről indulhat holnap. Tassi Attila a 10. Mato Homola a 11. helyre kvalifikálta magát. Ennek leginkább a második verseny kapcsán örülhetünk, mert a fordított rajtrácsnak köszönhetően miénk a két első pozíció.
Hogy mi vár ránk a versenyeken az jelenleg megjósolhatatlan. Csak egy dolog biztos, hogy egy nagyon izgalmas verseny elé nézünk.