Sziget Fesztivál sajtótájékoztató Madridban

Idén  is jelentős szakmai érdeklődés mellett, de a szokásostól eltérő helyen és  formában szervezett közös sajtótájékoztatót a Magyar Turizmus Zrt. madridi  képviselete és a Sziget Fesztivál spanyolországi promóciós irodája.

Balról jobbra: Javier Lorbada, a Sol Música (on-line zenei csatorna)  igazgatója, Inti Pérez Minaya a Sziget Fesztivál spanyolországi promóciós  irodavezetője, Szép Fruzsina a Sziget Fesztivál programigazgatója, Németh József  a Magyar Turizmus Zrt. madridi képviseletének vezetője és Kunkcel Zoltán  venezuelai képzőművész, a Sziget Fesztivál együttműködő partnere.

Balról jobbra: Javier Lorbada, a Sol Música (on-line zenei csatorna) igazgatója, Inti Pérez Minaya a Sziget Fesztivál spanyolországi promóciós irodavezetője, Szép Fruzsina a Sziget Fesztivál programigazgatója, Németh József a Magyar Turizmus Zrt. madridi képviseletének vezetője és Kunkcel Zoltán venezuelai képzőművész, a Sziget Fesztivál együttműködő partnere.

A szervezők  május 8-án a madridi National Geografic kávézóba hívták meg a helyi könnyűzenei  élet és a fiatal közönséget megszólító folyóiratok képviselőit. A  sajtótájékoztató bevezetőjében Németh József, az MT Zrt. madridi külképviselője  a Sziget Fesztiválnak otthont adó Budapestet mutatta be – Bánhegyi Adrienn  fiatalos, dinamikus hangulatot tükröző, ugrálóköteles videoklipjét felhasználva – és hangsúlyozta a Sziget Fesztivál jelentőségét a magyar kulturális  programkínálatban. Kiemelte továbbá a rendezvény PR hatását is: a Fesztivál  kapcsán számos film, cikk, TV műsor, poszt, blogbejegyzések, stb. jelenik meg.  Szép Fruzsina a Sziget programigazgatója a 2013. évi újdonságokat ismertette, a  Sziget helyi promóciós irodájának vezetője pedig a Fesztiválra való eljutás  lehetőségeiről beszélt. Spanyolország legnépszerűbb on-line zenei csatornájának,  a Sol Música-nak a vezetője a sajtótájékoztató szervezőinek közös projektjéről  számolt be: Spanyolországban a feltörekvő együttesek számára egy tehetségkutató  vetélkedőt indítanak. Ilyen formában is népszerűsítik a 2013-as rendezvényt,  ugyanis a vetélkedő nyertes együttese meghívást kap az idei Sziget Fesztiválra,  ahol fel is léphet.

A  Sziget Fesztivál egyre növekvő spanyol érdeklődéssel számol, ugyanis a tavalyi  rendezvényen már több mint 6 ezer spanyol fiatal vett  részt.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*