Szilveszterkor és az új év első napján mindhárom célcsoportban a Tények volt Magyarország legnézettebb műsora, míg a szilveszteri Frizbi a legnézettebb szórakoztató műsor volt a teljes lakosság körében.
Tarolt a TV2 hírműsora szilveszterkor és az új év első napján. A Tények mind a két napon, mindhárom célcsoportban a nézettségi lista élén szerepelt. December 31-én a 18-49-es célcsoportban 26.2%-os, a 18-59-ben 28.3%-os, míg a teljes lakosság körében 27.9%-os közönségarányt ért el, mely utóbbi 1.149.193 nézőt jelent. A hírműsor átlagos nézettsége (AMR%) a 18-49-es korosztály körében 8.7%, 18-59-ben 10.8%, míg a teljes lakosság esetében 12.5% volt.
Az óév utolsó napján remekelt a Frizbi is. Hajdú Péter műsora a nézettségi listán a Tények mögött másodikként végzett, 18.5%-os share-rel, ezzel a teljes lakosság körében a legkedveltebb szórakoztató műsornak bizonyult.
Január 1-jén folytatódott a Tények diadalmenete. 18-49-ben és 18-59-ben is 27.9%-os, míg a teljes lakosság esetén 29.1%-os közönségarányt ért el a TV2 hírműsora, amely ezen az estén 1.411.034 nézőt ültetett a képernyők elé. A Tények átlagnézettsége (AMR%) 18-49-ben 12.3%, 18-59-ben 13.3%, 4+ korcsoportban pedig 15.4% volt.
Forrás: Nielsen Közönségmérés