Ismertette terveit az új évadra a Bethlen Téri Színház. Családi nyílt nappal, fesztiválokkal, tánc-, báb- és gyerekszínházi előadásokkal, kiállítással, kabaréval készülnek, sőt az önkormányzat segítségével elviszik a kerület lakóihoz a körfolyosós házakban is jól játszható produkcióikat, ez a Gang Színház.
A gyermek- és bábszínházi darabokat előadó Marica Produkció már második éve tartja bemutatóit a Bethlen téren.
A Stand Up Brigád havi rendszerességgel dolgozik a Keller Dezső-féle kabaré felélesztésén olyan művészekkel, mint Éles István vagy Beleznay Endre, a Filléres kabaré pedig a színház hangulatos kávézójában ígér vidám estéket, na nem annyira olcsón, mint egykor, hiszen az idén 85 éve alapított színházba annak idején 50 fillérért lehetett beülni a kabaréra, de most sem több a beugró egy korsó sör áránál. Éles István ígéri, saját műsorában megidézi a valaha itt játszó színészeket is, hogy a fiatalabb generáció képet kaphasson arról, min mulatott a 30-as 40-es években a nagyérdemű a Bethlen Téri Színházban. A Bethlen a családok színháza kíván lenni, így kiemelt figyelmet fordítanak arra, hogy minden korosztály számára tudjanak tartalmas szórakozást nyújtani. A színház a családi nappal idén először kapcsolódik a Színházak éjszakájához, amelyre többek között stand-up comedy előadással, flamenco-tanulással és koncerttel készülnek. A Nemzeti Táncszínház, a Káva Kulturális Műhely és a Közép-Európa Táncszínház együttműködésével megvalósuló, Horda2 elnevezésű tánc-színházi nevelési program a középiskolás korosztály számára fogalmazza újra Kun Attila Horda című produkcióját. Az Új Cirkusz Színház Offline:ontheater gyerekeknek és felnőtteknek szóló előadásaiban a kortárs cirkusz, a tánc és a színház mozgásformái ötvöződnek.
A Bethlen Téri Színház lesz az otthona az Áttűnések Improvizációs Színház produkcióinak. Társulatuk tagjai nagyrészt pszichológusok, de van köztük tanár, asztalosmester és médiaszakértő is. Persze a lényeg az, hogy a társulat minden egyes alkalommal együtt hozza létre az előadást a közönséggel.
H. G. M.