Továbbra is tartja piacvezető pozícióját a Tények. Az elmúlt négy hétben a TV2 hírműsorát nézték a legtöbben, amely a tegnapi 18 órás kezdéssel is remekelt.
Július 29-én a Tények fél órával korábban, már 18 órától volt látható. A műsor idősávjában, 18-19 óra között a kereskedelmi célcsoportban a Tények 24,6%-os SHR-t produkált az RTL Klub 16,4%-os közönségarányával szemben. Hétfőn a két hírműsor közös, egybeeső idősávjában a 18-49 éves nézők 26,7%-a választotta a Tényeket, és 22% az RTL Klub Híradóját.
Július 1-28. között a TV2 hírműsora 24,4%-os átlagos közönségarányt ért el a 18-49 éves kereskedelmi célcsoportban, szemben az RTL Klub Híradójának 22,1%-os közönségarányával. Még nagyobb a különbség a teljes lakosságot tekintve, az elmúlt négy hétben abban a célcsoportban a Tények piaci részesedése 28% volt, míg az RTL Klub ugyanezen idősávjának 23,8%. Ugyanebben az időszakban a TV2 hírműsorának átlagnézettsége meghaladta a 818 ezret, szemben a Híradó 696 ezres átlagnézettségével.
Július 1-28. között a TV2 hírműsora 24,4%-os átlagos közönségarányt ért el a 18-49 éves kereskedelmi célcsoportban, szemben az RTL Klub Híradójának 22,1%-os közönségarányával. Még nagyobb a különbség a teljes lakosságot tekintve, az elmúlt négy hétben abban a célcsoportban a Tények piaci részesedése 28% volt, míg az RTL Klub ugyanezen idősávjának 23,8%. Ugyanebben az időszakban a TV2 hírműsorának átlagnézettsége meghaladta a 818 ezret, szemben a Híradó 696 ezres átlagnézettségével.