Az utolsó pillanatban dőlt el, hogy a június 21-22-ei Rózsa RS-n Lángi Attila is rajthoz fog állni. Az ORB mezőny egyik járműkülönlegességa, a BMW Z4 M Coupe tulajdonosa Toma József „Csimpikével” az oldalán állt rajthoz a múlt hétvégi sprintfutamon, hogy versenygépük új futóművét tudják tesztelni. A tréningből azonban izgalmas csata kerekedett az ellenfelekkel, ami végül a licenszesek között induló duónak kategóriagyőzelmet és abszolút 2. helyet hozott.
Lángi Attila: A verseny előtti hét keddjén érkezett meg Hollandiából az új futómű a BMW Z4-hez, s ez lendületet adott számunkra, hogy nekiálljunk a kocsi felkészítésének és rajthoz álljunk a Rózsa RS-n. Arról nem is beszélve, hogy barátunk, Rafael Tamás, alias Rafi is folyamatosan erre motivált bennünket, vele szemben pedig mindig jó és élvezetes csatározni. Összesen tehát csak 5 napunk volt arra, hogy a Bükfürdő Rallyen összetört BMW-t felélesszük, s murváról aszfaltra építsük át. Ez idő alatt alig aludtunk valamit, de végül is meglett a munka eredménye: péntek éjjelre összeállt a technika, és szombaton már futómű-beállításon volt a kocsi.
Fáradtan, de nagy örömmel és kíváncsisággal rajtoltunk el vasárnap a petőfibányai futamon. Egy teljesen új autót kaptam a kezeim közé, amit ismét meg kell tanulnom irányítani, és úgy beállítani, hogy minél jobban működjön. Az új technika professzionalitását bizonyítja az is, hogy végre nem kellett semmi mással foglalkoznunk, csak magunkkal, és folyamatosan tudtunk gyorsulni. Egyik körben Rafiék, aztán pedig mi vezettünk, komoly kis csata alakult ki közöttünk a hétvégén. Végül megnyertük az L2 kategóriát, a licenszesek abszolút értékelésében pedig a 2. helyen végeztünk – ebben azonban nagy szerepe volt annak is, hogy az ellenfelek hibáztak, és büntetést is kaptak.
Igaz, a Veszprém Rallyet kihagyjuk, de a július 19-20-ai, Mátrakeresztes sprintfutamon ismét ott leszünk, hogy tökéletesítsük a Z4-t.
Toma József „Csimpike”: Rendkívül jól éreztem magamat a hétvégén! Az eredeti célunk az volt a Rózsa RS-re, hogy a Z4 új futóművét fogjuk állítgatni, vizsgálni, hogyan is viselkedik versenykörülmények között. Menetközben azonban a helyzet átváltott versenyzősbe, amit mi kifejezetten élveztünk.
Az autó körről körre gyorsult, s így fel tudtuk venni a kesztyűt Rafival és Tőzsér Áronnal szemben is, amiből jó kis csata kerekedett. A kategóriagyőzelemért járó serleget viszont csak azután tudtuk bezsebelni, hogy a fiúk egy-egy hibáért időbüntetést kaptak. Rengeteget javult tehát az autónk, de azért még el kell menni néhány futamra annak érdekében, hogy a megfelelő beállításukat megtaláljuk és azután az első osztály küzdelmeiben is komoly kihívók legyünk.
A kiváló eredmény mellett azonban számomra sokkal fontosabb volt az, hogy rendkívül jó hangulatú versenyünk volt Petőfibányán. Annak ellenére, hogy nagyon szeretek az ORB mezőnyében rajthoz állni, sajnálom, hogy ott még csak egy kis része sincs meg annak a baráti, családias hangulatnak, ami a rallysprinteket jellemzi. Kitűnő volt a szervezés is, az egyetlen dolog, ami rányomta a napomra a bélyeget, az Landherr Zoliék balesete volt. Nagyon jó barátaim, ezért megviselt, hogy olyan nagyot buktak a BMW E30-cal. De ahogy tudom, most már minden rendben van velük, komolyabb sérülés nem történt. Ez úton is jobbulást kívánunk nekik!