Több, mint 400-an dolgoznak a Raiffeisen Bank új nyíregyházi központjában

Milliárdos nagyságrendű beruházással készült el Nyíregyházán a Raiffeisen Bank Szolgáltató Központjának új épülete, amelyet ma adott át dr.Kovács Ferenc, Nyíregyháza polgármestere és Zolnai György, a Raiffeisen Bank vezérigazgatója. Az új irodaházban több, mint 400-an dolgoznak majd.

A több éves előkészítés után megnyílt, a nyíregyházi Őrmester utcában található, teljesen megújult D-Office irodaházban található bankműveleti központban működik a Raiffeisen Bank telefonos és videobanki ügyfélszolgálata, itt bírálják el a lakossági és a vállalati hiteligényeket, valamint a napi banki működést támogató területek (számlanyitás, bankműveleti feladatok) is az épületben kaptak helyet.

„Nyíregyháza és a Raiffeisen Bank együttműködése több, mint egy évtizede kezdődött, nagyon örülök, hogy akkor a Raiffeisen Nyíregyháza mellett döntött, s hogy városunk beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Azóta a bank több, mint 400 munkahelyet teremtett, ami kiemelten fontos a megyeszékhely, és a megye életében. Kívánom, hogy ez a fejlődés a következő évtizedben is töretlen legyen.”   – mondta dr. Kovács Ferenc, Nyíregyháza polgármestere.

Zolnai György, a Raiffeisen Bank Zrt. vezérigazgatója elmondta: a nyíregyházi Raiffeisen központ forgalma és munkatársi létszáma az elmúlt években dinamikusan növekedett. Új épületre volt szükség, amely a banktechnikai eszközökkel együtt milliárdos nagyságrendű beruházással készült el. A kezdeti 4 fős munkatársi létszám mára 400 fölé növekedett. Egyre nagyobb az igény a digitális ügyfélkapcsolati szolgáltatásokra, amelyek terén a Raiffeisen Bank számos úttörő megoldást vezetett már be a hazai piacon.

 

Az új digitális lehetőségeket egyre több banki ügyfél veszi igénybe. A Raiffeisen tapasztalatai szerint mind a myRaiffeisen mobilbanki alkalmazás használatában, mind a videóbank hívásszámában folyamatos növekedés látható. Nem csökkent a telefonos ügyfélszolgálat forgalma sem – hetente átlagosan 10-15.000 hívást fogadnak a nyíregyházi központban dolgozó kollégák. Új trend, hogy nemcsak a fiatalok, hanem az idősebbek közül is egyre többen élnek a digitális banki lehetőségekkel.

Az új központ nemcsak egy munkát, hanem hasznos szakmai tudást és előrelépési lehetőséget is kínál, mindezt jó hangulatban, közös csapatépítőkkel, munkatársi rendezvényekkel, a rotációs otthoni munkavégzés lehetőségével. Számos munkakörünknél az alapbér mellett teljesítménybér elérésére is lehetőség van, így megyei viszonylatban kiemelkedő bérezést tudunk kínálni – mondta Szabó Katailn, a Raiffeisen Bank nyíregyházi Szolgáltató Központjának vezetője.