Ismét toronymagasan nyerte a szombat estét a TV2 tehetséggondozó műsora. Az ének iskolája ráadásul tovább növelte piaci részesedését, a második epizód 35,13 %-os közönségarányt ért el a 18-49 éves célcsoportban.
A műsor minden célcsoportban tarolt, átlagos nézőszáma is magasabb volt, mint az első részé. A TV2 tehetséggondozóját főleg a 18-49 éves nők választották, ebben a célcsoportban a show 39,28% SHR-t produkált.
Az ének iskolája szombati esti piaci részesedése (35,13 %) önmagában ismét magasabb volt, mint az öt legnagyobb versenytárs együttes közönségaránya (RTL Klub+m1+Cool+Viasat3+Film+: 30,6% SHR).
A fenti nézettségi adatok is azt bizonyítják, hogy a nézők körében igény van az értékes tartalomra, a család minden tagját megszólító minőségi műsorokra.