Az 5. hét első napjaiban is verhetetlen a TV2 a teljes napi nézettséget tekintve a 18-59 éves célcsoportban. Ráadásul a piacvezető Tények január 28-án az idei év eddigi legmagasabb piaci részesedését produkálta 30,9%-os közönségaránnyal. Januárban eddig a TV2 Tények című hírműsorát nézték a legtöbben a hírműsorok közül, mind a 18-59, mind a 18-49-es célcsoportban és a teljes lakosság körében is.
Tovább folytatódik a sikerszéria, a TV2 az 5. hét első napjaiban is tartja piacvezető pozícióját a teljes napot tekintve a 18-59-es célcsoportban. A csatorna átlagos napi közönségaránya január 27-én hétfőn 15,6% volt, míg az RTL Klubnak 14,6% a 18-59-es célcsoportban. Január 28-án, kedden a TV2 piaci részesedése a teljes napot tekintve elérte a 15,4%-ot, szemben az RTL Klub 14,4%-os közönségarányával.
Január 28-án kedden a piacvezető Tények az idei év eddigi legjobb eredményét produkálta, a TV2 vezető hírműsorának piaci részesedése elérte a 30,9%-ot a 18-59 éves célcsoportban. Mindemellett januárban eddig a TV2 Tények című hírműsorát nézték a legtöbben a hírműsorok közül, mind a 18-59, mind a 18-49-es célcsoportban és a teljes lakosság körében is (időszak: 2014. január 1-28., 18:00-20:00 között sugárzott fő hírműsorok).
Az elmúlt napok sikeréhez hasonlóan a TV2 volt az elmúlt két hét legnézettebb csatornája, a 3. és 4. hetet is megnyerte, előbb 13,04% majd 13,43%-os piaci részesedéssel. A TV2 ráadásul január 18-25. között zsinórban 8 napot nyert egymás után a 18-59-es lakosság körében.
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2