Trendi és „sexy” Budapestről ír az osztrák sajtó

A Magyar Turizmus Zrt. sajtóaktivitásának köszönhetően egymás után jelennek meg az informatív és turistacsalogató cikkek Budapestről az osztrák sajtóban. Ausztria legnépszerűbb utazási magazinjának, a Reise aktuell friss nyári számának összeállítása kiemelten foglalkozik a „trendi Budapesttel”.

Részletes helyszíni beszámolót ad arról, hogy a város turizmusa mekkora utat tett meg, míg a gulyásleves-imázstól eljutott a jelenleg megélhető és átélhető, innovatívtrendi és szexi” életérzéshez és városképhez, amelyet a külföldi látogatók hazánk fővárosában tapasztalnak. A háromoldalas, képekkel gazdagon illusztrált turisztikai cikk szerzője az MT Zrt. tanulmányútja alapján a közelmúltban járt Budapesten. A részletes étterem-, szállás- és programajánlóval ellátott kedvcsináló összeállítás remélhetőleg sok osztrákot győz meg, hogy még a nyári hónapokban felkeressék Európa egyetlen “fürdőfővárosát” . A magazin Budapestről szóló írása elolvasható itt: http://at.gotohungary.com/uber-unser-land-geschrieben (Historisch & trendy).

Hasonló hangvételű cikkek jelentek meg a közelmúltban Ausztria két legolvasottabb napilapjában, a Heute és az Österreich napilapban. Mindegyikük Budapest sármos és fiatalos arcát mutatja be, s felhívják a figyelmet a közelgő Sziget fesztiválra is. Ennek köszönhetően Ausztriában a nyári hónapokban is több milliós olvasótábor találkozhatott budapesti programajánló tippekkel és cikkekkel, amelyek hazánkba invitálják az osztrák turistát.

Az MT Zrt. Ausztriából évente 35-40 sajtóutat szervez, a generált cikkek hírérteke az elmúlt évek átlagában évi 800 ezer euróra, azaz mintegy negyed milliárd forintra tehető. Az MT Zrt. osztrák piacon folytatott aktivitásáról és a tervezett akciókról további infók itt: http://at.gotohungary.com/hirek_ms_at.