A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai sajtóaktivitásának köszönhetően a turisztikai főszezon kezdetére időzítve továbbra is egymás után jelennek meg a pozitív hangvételű cikkek Magyarországról mint ideális üdülési és nyaralási célpontról. Ausztria kempingszövetségének hivatalos lapja, a Camping Revue (www.campingclub.at) egy 3 oldalas színes, nyári program- és túraajánló cikket közöl a legfrissebb, júniusi számában. Hévíz és a Balaton-felvidék érintésével, Budapest és Szentendre titkos tippjeinek felfedezése után érkezik meg a cikk szerzője Esztergomba. A konkrét szállásajánlóval ellátott cikk 28 ezer eurós médiaértéket képvisel, és az évente Magyarországon 100 ezer vendégéjszakát eltöltő ausztriai kempingezőket szólítja meg közvetlenül. A nyári utazási és wellness-tippeket tartalmazó Garten+Haus nívós folyóirat Reise (Utazás) különszámában, 6 oldalas összeállítás olvasható elsősorban a magyarországi fürdő- és üdülőhelyekről. Az írás mintegy 15 pontban részletesen mutatja be a leglátogatottabb magyarországi gyógyhelyek hatásmechanizmusát. Az MT Zrt szervezésében megvalósult tanulmányutak fő üzenete, hogy a hazai turisztikai szolgáltatók teljes mértékben felkészültek arra, hogy a XXI. század legmagasabb szintű elvárásainak megfelelően, ötcsillagos minőségben szolgálják ki az egészség megőrzésére nyitott, fiatalabb korosztályt, valamint a gyógyulásra vágyó idősebb korosztályt.
Az MT Zrt. marketingterve Ausztriát a B2C piacok közé sorolja, ahol a beutazóforgalom további növelése érdekében kiemelt szerepet kap a nagyközönségi kommunikáció. Az MT Zrt. Ausztriából éves szinten 35-40 sajtóutat szervez, amelyek hírértéke az elmúlt évek átlagában évi 800 ezer euróra, azaz mintegy negyed milliárd forintra tehető. Az elmúlt években rekordszámú osztrák turista érkezett hazánkba, akik évente 120 milliárd forintot költenek Magyarországon.