Arany Aposztróf díjjal jutalmazták a TV2 társadalmi felelősségvállalási programját, a „Süss fel nap!”-ot. Az elismeréssel a BrandTrend médiaplatform és márkatanácsadó cég az év márkaaktivitását értékelte.
A CSR Best Practice díj után újabb elismerésben részesült a TV2 Csoport nagyszabású társadalmi felelősségvállalási programja. A november 18-i Branding Popstars konferencián tartott díjkiosztón a „Süss fel nap!” elnyerte az Arany Aposztróf díjat, mellyel a BrandTrend médiaplatform és márkatanácsadó cég az év márkaaktivitását értékeli. Az elismerést Yvonne Dederick, a TV2 társtulajdonosa, ügyvezető igazgatója vette át. A díj kritériumrendszere elsősorban arra koncentrál, hogy egy adott márka mennyire involválja a célcsoportját, mennyire van összhangban, mennyire mutatnak egy irányba a márka és az általa közvetített kommunikációs üzenetek.
A TV2 Csoport „Süss fel nap!” programja 2013-ban indult, idén a tehetséget, a tehetséggondozást helyezi középpontba és kiemelkedő képességű gyerekeket, valamint felnőtt segítőiket mutatja be és támogatja. A TV2 november 17-től 10 pályázót ismertet meg a nézőkkel, azokat a fiatal tehetségeket, akiket a program kuratóriuma választott ki több mint 100 pályázat közül. A bemutatással egy időben a nézők a www.tv2.hu/sussfelnap oldalon szavazással fejezhetik ki szimpátiájukat egy-egy tehetség mellett. A bemutatás után a program kuratóriuma rangsorol, amely a nézői szimpátiaszavazáson kialakított sorrenddel kerül összesítésre. Így alakul ki a végső sorrend, melynek első három helyezettje a TV2 Csoport egyenként egy-egy millió forintos támogatásában részesül.