A 15 éves múltra visszatekintő Hegyalja Fesztivál 2015-ben átalakul, és megújult koncepcióval Borsodi Kingdom of Hegyalja néven jelentkezik. Az új szervezőcsapat az ütős zenei line up mellett különleges vizuális és kulturális élményt, felhőtlen szórakozást ígér július 15. és 19. között az egyik legszebb fesztiválhelyszínen, Tokaj-Hegyalján. A fesztivál marketingkommunikációjáért a Brandmakers Group felel, a sajtókommunikációhoz kapcsolódó feladatokkal pedig a Red Lemon Mediát bízták meg.
Közel 60 nemzetközi és hazai előadó vesz részt a színes látványvilággal és szélesített zenei kínálattal startoló Kingdom of Hegyalja Fesztiválon, amelynek névadó szponzora a Borsodi. A Rudimental, a Milk and Sugar, a Nightwish mellett többek között a Punnany Massif, az Irie Maffia vagy éppen az Ivan and The Parazol is fergeteges koncerttel várja majd a bulizókat, és ezután is hétről hétre érkeznek majd a további nevek. Az új szervezőcsapat célja, hogy elérhető áron kínáljon minőségi szórakozást a fesztiválrajongóknak, így április 9-ig mindössze 13 990 forintért váltható hetijegy.
A Kingdom of Hegyalja szervezői az integrált kommunikáció megtervezésére és koordinálására a Brandmakers Groupot kérték fel. A csapat dolgozott már többek között a Kacsafutamnak, a Mono Fashionnek és a KREA-nak is. A pr feladatokat a rendezvények és fesztiválok területén komoly tapasztalatokkal rendelkező Red Lemon Media végzi. Az ügynökség öt éven keresztül látta el az EFOTT pr tevékenységét, azonban szervezeti átalakítások miatt idéntől az EFOTT házon belül oldja meg a kommunikációt. Emellett például a Miss Balaton szépségverseny, a GLAMOUR Woman of The Year, a Fridge fesztivál, a Budapesti Pálinkafesztivál, a Budavári Pálinka- és Kolbászfesztivál, a VIVA Comet, a Playboy Man of The Year vagy a David Hasselhoff nevével fémjelzett Celebrate the 80’s & 90’s with the Hoff is a Red Lemon referenciái között szerepel.