Újdonságait mutatta be az Audi a Budapest Central European Fashion Week során

Harmadik alkalommal rendezték meg a Budapest Central European Fashion Week elnevezésű rendezvényt a Várkert Bazárban március 29-31. között, amelyen ötvennél több közép-európai és nemzetközi dizájner mutatta be legújabb kollekcióját. Az Audi idén először volt partnere az eseménynek, amelyen többek között az első tisztán elektromos hajtásrendszerű SUV-modelljét, az e-tront is kiállította.

 

Március utolsó hétvégéjén immár harmadik alkalommal volt a divaté a főszerep a Várkert Bazárban – a Magyar Divat és Design Ügynökség szervezte meg a Budapest Central European Fashion Weeket március 29-31. között a budapesti helyszínen. A régió egyik legnívósabb divateseményére ötvennél több nemzetközi – főképp kelet-európai – dizájner, köztük számos fiatal tehetség hozta el a 2019–2020-as őszi-téli kollekcióját. Az idei rendezvényen az a nyolc magyar márka is bemutathatta legújabb elképzeléseit (pl. Abodi, Artista, Celeni), amely nemrég bekerült az olasz divatkamara mentorprogramjába, majd februárban a hazai divatszakma történetében először a milánói divathéten prezentálta kollekcióját a közönségnek. A szervezők ezúttal is sok újdonsággal készültek, a város több pontján rendeztek például partnerrendezvényeket, tematikus kiállításokat, workshopokat.

 

A Budapest Central European Fashion Week a divatipart érintő globális változásokra is fókuszált, így az esemény középponti témája a fenntarthatóság kérdése volt, továbbá a környezetbarát eljárások bevezetésére ösztönözték a tervezőket.

Az Audi idén először támogatta a Budapest Central European Fashion Weeket, amelyen legújabb modelljeivel jelent meg, így az érdeklődők a vadonatúj A1-et és a Q3-at is megtekinthették. A márka emellett még egy meglepetéssel készült, és az alternatív hajtást előtérbe helyezve az első tisztán elektromos hajtásrendszerű SUV-modelljét, az e-tront is kiállította a Várkert Bazár területén. Az Audi ugyanakkor nemcsak megmutatta a modelljeit a nagyérdeműnek, hanem az esemény hivatalos shuttle partnere is volt, így a VIP vendégek a márka járműveivel utazhattak a rendezvény helyszínei között.

„Kreativitás, fiatalosság, jövőbe mutató elképzelések – ezek nemcsak a divattervezőkre, hanem az Audira is jellemző tulajdonságok – vélekedett Mátrabérci Sándor, az Audi márkaigazgatója. – Márkánk életében fontos szerepet játszik a megújulás, mi a technológiai megoldásainkkal teremtünk divatot a magunk területén. Ez a szemlélet kiválóan illeszkedik Közép-Kelet-Európa egyik legnagyobb divateseményéhez.”