Az október 26-i döntő is kiemelkedő eredményeket hozott, átlagos nézőszáma teljes lakosságban közel 1,7 millió volt. A Sztárban sztár minden fontos célcsoportban a heti toplisták élén végzett, maga mögé utasítva a szombati X-Faktort is. Nemcsak teljes lakosságban, hanem a kereskedelmi célcsoportokban is tarolt a Sztárban sztár. A döntő 31,9%-os közönségaránnyal futott a 18-59-es célcsoportban, míg az RTL Klub az élő show adásideje alatt 17,1%-os piaci részesedést ért el.
Vasárnap, a Sztárban sztár után startolt a TV2 vadonatúj énekes tehetségkutatója. A Rising Star első adása több mint 2 millió nézőt ért el a teljes lakosságban, ezzel piacvezető volt saját műsorsávjában. Hasonlóan jó eredményeket hozott a kereskedelmi célcsoportban is, a műsor 18-59-ben 28,1%-os közönségaránnyal futott, ezzel szemben az RTL Klub piaci részesedése a Rising Star adásideje alatt mindössze 20,2% volt.